لو رفتن رابطه بدون ازدواج گلشیفته فراهانی با مرد نامحرم !

گلشیفته فراهانی در عکس های متفاوتی دیده می شود. گلشیفته فراهانی در خانواده ای هنرمند به دنیا آمده است.ماجرای برهنگی گلشیفته فراهانی سر وصدای زیادی به پا کرده بود. گلشیفته فراهانی با مجله ایتالیایی iodonna گفت و گو کرده است. گلشیفته فراهانی گفت: دیگر در هالیوود بازی نمی‌کنم!

به گزارش رکنا، گلشیفته فراهانی با نزدیک شدن آغاز نمایش سریال Invasion در بخش‌هایی از گفتگو با مجله ایتالیایی iodonna در پاسخ به سوالی درباره تنوع نژادی و جنسی در هالیوود گفت: «در ابتدا در هالیوود دائم به من نقش تروریست خاورمیانه‌ای پیشنهاد می‌شد، من برای همین آنجا را ترک کردم.

گلشیفه فراهانی : ایران درون من است

به اروپا رفتم تا آزاد باشم در نقش‌هایی بازی کنم که ریشه آن‌ها خیلی مشخص نباشد، نقش‌هایی که امیدها و مشکلاتی دارند که هرشهروند دیگری در جهان دارد.»

او در پاسخ به این سوال که آیا دوری از کشورش روی شانه‌هایش سنگینی می‌کند گفت: « با تمام دردهایش، به من زندگی تازه‌ای بخشید. و همانطور که نوزادان تازه متولد شده شکم مادرشان را فراموش نمی‌کنند، ایران حالا در درون من است، در تک تک سلول‌هایم.

من در خارج از کشور بیشتر از زمانی که در ایران بودم، حس ایرانی بودن دارم: من تمام مناسب‌های ایرانی را جشن می‌گیرم و برای دوستانم، برنج زعفرانی درست می‌کنم. ، روحم هزار تکه شد، اما این آسیب که حسی مثل قطع عضو داشت من را قوی‌تر ساخت، انگار که حالا در حال تمرین برای پارالمپیک بودم»

سریال «هجوم»

او در این مصاحبه درباره شخصیتش در سریال «هجوم» و اینکه شخصیت مبارز داخل سریال، چقدر شبیه خود اوست گفت: «من خودم هم مانند شخصیتم مثل یک ببر هستم، و وقتی که لازم باشد گاز می‌گیرم! (می‌خندد)»

ازدواج سفید گلشیفته فراهانی با مردی خاص

او درباره روابط شخصی‌اش بعد از دو ازدواج و یک رابطه کوتاه هم گفت: «بله الان در رابطه هستم، هرچند فکر نمی‌کنم که برای کسی مهم باشد او کیست. او یک مرد بسیار عالی است و خیلی هم غذاهای ایتالیایی دوست دارد، و اگر بخواهد یک غذا برای خوردن در تمام زندگی‌اش انتخاب کند احتمالا پاستا با سس گوجه خواهد بود»

او در جواب اینکه آیا این مرد ایتالیایی است با خنده گفت: «نه، اما بهتر از هر مرد دیگری در کشور شما آشپزی می‌کند!»

در نهایت گلشیفته در پاسخ به این سوال که خود را چطور توصیف می‌کند، گفت: «من باور دارم آدم باملاحظه و مهربانی هستم. اما همچنین مثل یک کرگدن پوست کلفت و یک دنده هستم! و خیلی زیاد هم همه چیز را باید کنترل کنم. این شکلی از دفاع از خودم هست، و امیدوارم یک روز بتوانم از شرش راحت شوم.»

منبع: وقت صبح

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 720936 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟