همسر مهدی قائدی و برج لاکچری شان در دبی + فیلم
حجم ویدیو: 3.48M | مدت زمان ویدیو: 00:00:28

همسر مهدی قائدی فیلم ها و عکس های زیادی از خود منتشر کرده است. همسر مهدی قائدی ستاره معصومی نام دارد. یکی از بحث های داغ بر سر سن همسر مهدی قائدی است که گفته می شود از مهدی قائدی خیلی بزرگتر است. همسر مهدی قائدی به همراه مهدی قائدی به امارات رفته اند. فیلمی که می بینید گوشه ای از فخر فروشی همسر مهدی قائدی در برج شان در دوبی است.

از وقتی که مهدی قائدی و همسر به امارات رفته اند و در آنجا ساکن شده اند همسر او تصاویر و فیلم هایی از برج فوق العاده لاکچری و لوکسی که در ان ساکن هستند منتشر می کند. شاید منظور او نمایش به کسانی است که فکر می کنند مهدی قائدی پیشرفت نکرده است.

پیوستن مهدی قائدی به تیم اماراتی

مهدی قائدی با یک جنجال بزرگ و حاشیه فراوان به تیم اماراتی پیوست که مبلغ قرارداد او بسیار سنگین بود. هم ثروتی بزرگ برای باشگاه استقلال و هم پولی فراوان برای خودش به دست آمد.

جالب اینجاست که خبر رفتن مهدی قائدی از استقلال را مردم با دیدن تصاویر بی حجاب همسرش در دبی فهمیدند چرا که وقتی این عکس ها را منتشر کرد که دیگر رفتن او قطعی شده بود.

حاشیه های ستاره معصومی همسر مهدی قائدی و تصاویر منشوری او :

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی بعد از رفتن مهدی به تیم عربی به کلی عوض شده و تصاویری و فیلم هایی با حجاب منشوری از خودش منتشر می کند. البته استقلالی ها دل خوشی از او ندارند چرا که درباره انتقال مهدی قائدی به تیم عربی به آنها دروغ گفت (درسته که نقشی در انتقال نداشت ولی در یک بازی اینستاگرامی آنها را بازی داد) ستاره معصومی در واکنش به حرف های فالوورهایش (بعد از رفتن مهدی قائدی به تیم عربی و ترک استقلال) نوشت : هرکس ولو به لحظه ای خیال کند که کسی شده است، همان لحظه، لحظه ی سقوط اوست ...

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 719202 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟