مصاحبه جدید سحر قریشی درباره سوپراستارها
حجم ویدیو: 4.03M | مدت زمان ویدیو: 00:00:33

سحر قریشی در یک مصاحبه نظرش را درباره محمدرضا گلزار بیان کرد. در این فیلم سحر قریشی گفته است که محمدرضا گلزار در آن زمان سوپراستار بوده و هنوز هم هست. به نظر سحر قریشی هنوز هم ما سوپراستاری مانند گلزار نداریم. سحر قریشی خاطره ای تعریف کرد که از او درباره سوپراستاری گلزار پرسیدند و او پاسخ داد یعنی چه؟ وقتی به او گفتند یعنی عکسش روی جلد مجلات است از آنجا بود که متوجه این مفهوم شد و در پایان سحر قریشی تازه فهمید که گلزار کیست و معروف شده است!

سحر قریشی فالوورهای زیادی دارد

سحر قریشی یکی از مشهورترین بازیگران زن ایرانی است که در اینستاگرامش نزدیک به 10 میلیون فالوور دارد ولی جالب است بدانید تقریبا جزو انگشت شمار های سینمای ایران که از اینستاگرام خود کسب درامد نمی کند و فقط تصاویر خود را منتشر می کند یا اینکه در کارهای خیر شرکت می کند و فالوورهای خودش را به شرکت در کارهای خیر تشویق می کند.

سحر قریشی از بحث های سیاسی دور است 

بعد دیگر شخصیت جالب سحر قریشی شرکت نکردن در بحث های سیاسی و روزانه است اما این همه جنجال او از کجا می آید ؟ سحر قریشی بیشتر دباره مسائل خود سینما و دشمنی هایی که دارد صحبت می کند. سحر قریشی یکبار ادعا کرد بازیگران زنی هستند که با عوامل تهیه فیلم شرط می کنند که اگر سحر باشه ما نیستیم ! این اظهار نظر او باعث به وجود امدن حاشیه های بسیار زیادی برای او شد و برخی از بازیگران زن مشهور واکنش نشان دادند.

سحر قریشی چطور شهرت یافت؟

قریشی کار بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم سینمایی، لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی آغاز کرد و بعد از ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان  واز طریق سیاوش خیرابی به سهیلی زاده معرفی شد و آقای سهیلی زاده برای نقش یلدا او را انتخاب کرد. او بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید.

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 718701 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟