افشاگری شبنم قلی خانی درباره  سینمای ایران! + فیلم
حجم ویدیو: 8.27M | مدت زمان ویدیو: 00:01:07

شبنم قلی خانی در دانشگاه در رشته تئاتر قبول‌ شد و گرایش طراحی صحنه را برگزید. شبنم قلی خانی متولد 16 آبان  1356 در تهران است. شبنم قلی خانی در سریال هایی از جمله ما چند نفر ، سالهای برف و بنفشه ، نردبام آسمان ، پنجمین خورشید ، پنج کیلومتر تا بهشت ، سرزمین کهن ووو ایفای نقش کرده است. شبنم قلی خانی در سال 86 ازدواج کرد و در سال 94 دارای فرزند دختری به نام شانا شد. فیلمی از صحبت های شبنم قلی خانی درباره فساد در سینما را ببینید.

شبنم قلی خانی بازیگر زن مشهور ایرانی می گوید فساد در سینمای دنیا هم مانند سینمای ایران است و سینمای ایران وضعیت خاصی ندارد، این وضعیت در همه ی شغل های دیگر به غیر از سینما هم هست.

شبنم قلی خانی درباره فساد سینما چه گفت؟

شبنم قلی خانی در پاسخ مصاحبه کننده که از مهاجرت هنرمندان به دلیل مشکلات اخلاقی و فساد در سینمای ایران پرسید گفت: در همه جای دنیا و همه زمینه ها این موضوع مطرح است و دیده می شود. حتی در هالیوود هم بازیگرانی بوده اند که علیه تهیه کننده نوشته اند. اینکه آدم چقدر خودش اجازه دهد که به حریم خصوصی اش نزدیک شوند خیلی مهم است. سعی می کنم این مسائل را به همه بچه ها یاد بدهم و دیگر نباید دختر و پسرش کنیم و درواقع جداسازی کنیم.

یکی از بحث های همیشگی میان بازیگران و مردم (که البته برخی از بازیگران نیز با مردم هم نظر هستند) فساد در سینماست که ادعا می شود نقش های بازیگران با رابطه و فساد تقسیم می شود و اگر بازیگری رفتار سالم داشته باشد و یا متاهل و اهل خانواده باشد بی نقش می ماند !

این موضوع همیشه بحث داغ میان بازیگران و مردم و خبرنگاران بوده و به هیچ نتیجه خاصی نرسیده اما برخی از بازیگران زن مشهور مانند فلور نظری، هانیه توسلی، ریحانه پارسا افشاگری هایی را در اینباره انجام داده اند. شبنم قلی خانی متولد 19 آبان 1356 در تهران ، بازیگر و فیلمنامه نویس است.

شبنم قلی خانی کیست؟

فارغ التحصیل لیسانس و فوق لیسانس تئاتر گرایش طراحی صحنه در ایران و فوق لیسانس کارگردانی فیلم از استرالیا می باشد و در دانشگاه هم تدریس می کند شبنم قلی خانی در سال 1386 وقتی 30 ساله بود با همسرش آقای رضا ازدواج کرده که ثمره این زندگی یک دختر بنام شانا می باشد.

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 718689 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟