مهدی قائدی و رفتم به تیم عربی

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی فوتبالیست استقلالی است. ستاره معصومی و مهدی قائدی در تاریخ 10 دی 1398 ازدواج کردند. خبری که در رسانه ها بسیار درباره ازدواج ستاره معصومی و مهدی قائدی پیچیده است بزرگ بودن ستاره معصومی از همسرش است. ستاره معصومی این روزها عکس ها و فیلم های جنجالی از خود در اینستاگرام منتشر می کند.

به گزارش رکنا، معصومی همسر مهدی قائدی بعد از رفتن مهدی به تیم عربی به کلی عوض شده و تصاویری و فیلم هایی با حجاب منشوری از خودش منتشر می کند. البته استقلالی ها دل خوشی از او ندارند چرا که درباره انتقال مهدی قائدی به تیم عربی به آنها دروغ گفت (درسته که نقشی در انتقال نداشت ولی در یک بازی اینستاگرامی آنها را بازی داد)

یکی از حاشیه هایی که همیشه به دنبال ستاره معصومی همسر مهدی قائدی است، سن اوست، مردم می گویند که او چند سال از مهدی قائدی بزرگتر است، ادعایی که هیچوقت اثبات نشده و مهدی قائدی هم واکنشی نشان نداده است.

حاشیه دیگر جنجالی که ستاره معصومی را بر سر زبان ها انداخت سوتی دادن هنگام گرفتن لایو اینستاگرامی بود که یکباره فیلتر (حالتی که به صورت آنلاین صورت فرد را زیبا می کند) غیرفعال می شود و قیافه طبیعی او را مردم می بینند که خیلی با عکس هایش متفاوت است. در هر صورت حالا او یک شاخ اینستاگرامی است و در حال کسب درآمد با فالوورهایش و دنبال کننده های او به نسبت خود قائدی قابل توجه هستند.

کدخبر: 718540 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟