عکس سلفی دنیا مدنی در اینستاگرامش

دنیا مدنی بازیگر کشورمان متولد تیر ماه است. دنیا مدنی در رشته طراحی لباس درش خوانده است. والدین دنیا مدنی رویا تیموریان و میر ولی الله مدنی هستند. دنیا مدنی به تازگی در آسانسور سلفی گرفته است. عکس های دنیا مدنی را در ادامه ببینید.

سلفی دنیا مدنی

دنیا مدنی بازیگر شناخته شده و فعال در شبکه های اجتماعی است. دنیا مدنی در حال حاظر 706 هزار دنبال کننده دارد و با بیش از 1000 پست در اینستاگرام فعالیت می کند.

 دنیا مدنی بسیار اهل تفریح و خوش گذرانی است حالا چه در ایران باشد و چه در خارج از ایران. خانم بازیگر علاقه زیادی به انتشار تصاویر خود مخصوصا در آسانسور دارد و این روش پایه ثابت عکس های اوست. مدنی به تازگی عکسی از خود منتشر کرد که با توجه به تبلیغی که از موهای بلوندش کرده نشان می دهد از سفر ارمنستان به ایران برگشته است.

دنیا مدنی

بیوگرافی دنیا مدنی:

دنیا مدنی متولد ۱۳ تیر ۱۳۶۹ تهران است. وی دانش آموخته رشته طراحی لباس در ایران و در دانشگاه کشور مالزی می باشد و او به صورت حرفه در کار طراحی لباس فعالیت دارد.

ازدواج دنیا مدنی:

با عکس های منتشر شده دو نفره از دنیا مدنی و علیرضا کمالی نژاد بیشتر رسانه ها اعلام کردند که این دو با هم ازدواج کردند و علیرضا کمالی نژاد همسرش می باشد.

جدایی پدر و مادر دنیا مدنی:

پدر و مادر خانم دنیا مدنی از هم جدا شدند. رویا تیموریان پیش از ازدواج با مسعود رایگان با میرولی الله مدنی ازدواج کرده بود و حاصل این ازدواج دو دختر به نام های درنا و دنیا است که بعد از چند سال این ازدواج به جدایی ختم شد. رویا تیموریان در سال 82 با مسعود رایگان بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد.

منبع : شایا نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 718198 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟