زندگی لاکچری فریبا نادری
حجم ویدیو: 3.39M | مدت زمان ویدیو: 00:00:41

فریبا نادری متولد 1363 است. فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. فریبا نادری متاهل و دارای یک فرزند است. فریبا نادری در یک مصاحبه ای گفت به عنوان بازیگر الگوی بدی برای جامعه نیست. فریبا نادری از بازیگران فعال در صفحات اجتماعی است.

ویدیو مصاحبه جنجالی فریبا نادری بازیگر زن مشهور تلویزیون که با سریال ستایش به شهرت زیادی رسید درباره الگو گرفتن هوادارانش از او سوال می شود و پاسخ جنجالی او که درباره مسائل شخصی (نماز خواندن و ...).

فریبا نادری یکی از مرفه ترین بازیگران زن ایرانی

فریبا نادری یکی از مرفه ترین بازیگران زن ایرانی است که البته برخی از مردم ثروت او را به خاطر شوهر پولدارش می دانند. ولی هرچه هست تصاویر و فیلم هایی که از زندگی فوق لوکس خود (مخصوصا خانه بسیار لاکچری) منتشر می کند نشان دهنده این ادعاست.

فریبا نادری

البته او در یک برنامه ایرانی که باید چند بازیگر را به شام دعوت می کرد از منزل مجلل خود رونمایی کرد که یک ویلا ظاهرا در شمال است و اکثر اوقات را در آنجا سپری می کند (حداقل در این دوران کرونا).

 

فریبا نادری

یکی از جنجالی ترین ویدیوهای فریبا نادری مربوط به حمایت او از حسن روحانی بود که برخلاف بسیاری از بازیگران و سلبریتی هایی که پا پس کشیدند از انتخابش دفاع کرد و نشان داد که ظاهرا فشار اقتصادی زیاد بر زندگی او تاثیری نگذاشته است و همین اقدام او باعث انتقادهای شدید مردم شد.
بر خط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

 

کدخبر: 717668 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟