سوپرایز شدن نوید محمدزاده در مهمانی دوستانه
حجم ویدیو: 7.11M | مدت زمان ویدیو: 00:00:36

نوید محمدزاده بازیگر سوپراستار کشورمان است. نوید محمدزاده در جریان اکران یک فیلم با صحنه جالبی رو به رو شد. در حین صحبت های نوید محمدزاده برای حضار ناگهان یک دختر بچه در بغل نوید محمدزاده پرید که نوید محمدزاده درباره این موضوع توضیح داد.

نوید محمدزاده پس از تعجب و خنده حضار گفت : این دختر خانم از اقوام است و دختر خواهرزاده ام بود.

نوید محمدزاده و حواشی ازدواجش

نوید محمدزاده بازیگر مشهور ایرانی که اخیرا به دلیل ازدواج با فرشته حسینی حاشیه های زیادی را پشت سر گذاشته در مواجهه با بغل کردن یک دختر در جریان اکران یکی از فیلم هایش رفتار بسیار جالبی از خود نشان داد:

نوید محمدزاده بعد از مدت ها انتشار تصویر لباس های ست شده با فرشته حسینی بالاخره خبر رابطه عاشقانه خود را تایید کرد و بعد از مدتی مراسم عقد خود را برگزار کرد و رسما فرشته حسینی همسر او شد. البته نوید محمدزاده به دلیل اینکه با یک دختر ایرانی افغانستانی ازدواج کرده بارها مورد حمله منتقدان قرار گرفته و حتی برخی از فن های او هم بر علیه او مطلب منتشر کردند !

نوید محمدزاده ستاره سینمای ایران

نوید محمدزاده یکی از پرافتخارترین بازیگران سینمای ایران محسوب می شود. 2 بار پیاپی موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر و همچنین تندیس بهترین بازیگر مرد جشن حافظ گردیده است. همچنین برای بازی در فیلم بدون تاریخ بدون امضاء موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد بخش افق های جشنواره ونیز شد.

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 717316 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟