عکس  صبا راد در ترکیه

نام اصلی صبا راد (فاطمه راد) است. صبا راد مجری توانای تلویزیون کشور است. صبا راد متولد 30/8/59 می باشد. صبا راد از سال 75 آغاز کرده و از جمله نویسندگان رادیویی به شمار می آید. صبا راد یکی از مجریان معروف صدا و سیما بود.

به گزارش رکنا، صبا رادعلاقه به بازیگری داشت اما بخاطر بیان شیوایی که داشت به سمت اجرا کشیده شد سپس تهیه کنندگی را تجربه کرد و بعد از طلاق اول حالا همس مانی رهنما، خواننده است.

صبا راد این عکس را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:

صبا راد

سلاااام با تمام قلبم

امروز دوم شهریور سال۱۴۰۰

از صبح خیییلی زود بیدار شدم اما هنوز کارامو شروع نکردم

راستش تا حالا توی این ساعت یادم نمیاد پست گذاشته باشم وقتی که اومدم پست بذارم یه لحظه گفتم نکنه الان خوب نباشه!بعدش به خودم گفتم مگه یادت رفته دوستان این صفحه از زمان برنامه های رادیو ساعت شیش صبح تا برنامه صبح تلویزیون همینجا پا به پات بیدار بودن و همراه پس خیلی هم عالیه الان پست بذاری درست گفتم دیگه؟

حالا البته نیومدم اینارو بگم اومدم بگم یعنی خواهش کنم بیشتر هوای همو داشته باشیم برای رد شدن از اینهمه چالش فقط کافیه به همدیگه با رأفت و مهربونی و انسانیت نگاه کنیم همدیگه رو فرصت نبینیم که بخوایم نفع فردی رو در نظر بگیریم، عمیقا برای حقوق همدیگه احترام قائل باشیم این روزای سخت هم می گذره نذاریم دست هامون از هم جدا بشه دردامون مشترکِ، به جاى زخم زدن به همدیگه کمک کنیم و به اندازه توانمون دلى رو شاد کنیم حال خوب رو از هم دریغ نکنیم

باشه؟! باشه

راستى الهى امروز دست به خاک مى زنید طلا بشه براتون

این مطلب مربوط به گروب وب گردی است و تنها جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 714816 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟