فیلم گریه های  ریحانه پارسا
حجم ویدیو: 5.44M | مدت زمان ویدیو: 00:00:44

ریحانه پارسا پس از مهاجرت از ایران رفتارهای عجیبی از خود نشان می دهد. ریحانه پارسا با پوشش نامناسب در بسیاری از عکس ها و استوری هایش در اینستاگرام ظاهر می شود. ریحانه پارسا تعادل روحی و رفتاری ندارد. ظاهرا ریحانه پارسا از مهاجرت و برهنگی خود پشیمان است. ریحانه پارسا مطلبی از سعید سهیلی را بازنشر کرد.

به گزارش رکنا، ریحانه پارسا این بار طور دیگری خود را سوژه رسانه ها می کند. او این بار با منتشر کردن فیلم گریه های خود می گوید: بازی عجیبی  را با خودم شروع کردم . اما من هیچ چیز نمی دانم! شاید نهایت هیچ چیز نداشتن و همه چیز داشتن این است که این کار ها را با خودت بکنی!

درآمد عجیب ریحانه پارسا !

 

ریحانه پارسا از اشتیاق کاربران اینستاگرام برای مشاهده بدن او سوء استفاده کرده و درامد دلاری دارد.

یوتیوب در ازای هر مشاهده ای که توسط کاربران ایرانی از ویدیوهای برهنه ریحانه پارسا صورت می گیرد به دلار به او سهم می دهد.

پس فکر نکنید ریحانه پارسا برای آزادی یا هرچیز دیگری دست به این کارها می زند، بحث پول است آن هم دلار. او حتی به مردانی که کنار او بودند هم رحم نکرده و از حضور آنان سو استفاده کرده است.

ریحانه پارسا بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی اسفند سال ۱۳۷۷ در تهران متولد شده است. وی از سال ۱۳۹۷ فعالیت در عرصه بازیگری را آغاز کرده و تاکنون در فیلم سینمایی گشت ارشاد، کوسه و سریال پدر نقش آفرینی کرده است. خانم بازیگر سال ۱۳۹۸ با مهدی کوشکی ازدواج کرده بود اما در کمتر از یک سال از هم جدا شدند.

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 713815 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟