عکس شاهرخ استخری به همراه خانواده

شاهرخ استخری بسیار به خانواده خود پایبند است. عکس های زیادی در اینستاگرام شاهرخ استخری از خود و خانواده اش منتشر کرده است. گفتنی است شاهرخ استخری دارای 2 دختر کوچک است. شاهرخ استخری مدتی است که در عالم بازیگری کمرنگ شده است. در ادامه عکسی از خانواده دوست داشتنی شاهرخ استخری را مشاهده کنید.

خانواده شاهرخ استخری

زندگینامه شاهرخ استخری

شاهرخ استخری در 14 مهرماه سال 1359 در تهران به دنیا آمد. استخری در رشته مهندسی صنایع دارای مدرک لیسانس است. شاهرخ استخری فرزند اول خانواده است و ۲ خواهر کوچک تر از خودش دارد. خواهرش یک سال از او کوچک تر است فوق لیسانس تغذیه دارد و برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفته است و خواهر کوچک ترش هم به هنر علاقه دارد. شاهرخ استخری تا سوم دبستان، ساکن بلوار کشاورز بوده است و از آن به بعد در شهرک غرب زندگی می کند. سوم دبستان را در مدرسه ۱۵ خرداد و دوره راهنمایی اش را در مدرسه آزادی و دوران دبیرستان اش را در فجر دانش تحصیل کرده است.

شاهرخ استخری در تئاتر اسب ها

شاهرخ استخری پس از اتمام تحصیلات آکادمیک خود با حضور در تئاتر اسب ها به کارگردانی محمد رحمانیان در سال ۸۲-۱۳۸۱ گام بر عرصه ی هنــر نهاد و سپس یک دوره  بازیگری زیر نظر مهتاب نصیرپور و پیام دهکردی و هدایت هاشمی گذراند.

شاهرخ استخری چطور وارد دنیای بازیگری شد؟

شاهرخ استخری با تله فیلم “تلــخون” ساخته علیرضا امینی به طور حرفه ای وارد عرصه بازیگری شد و پله به پله از “پریدخت” گرفته تا “مثل هیچ کس” و سپس “ماه عســل” و نقطه ی عطف همه ی فعالیتهایش که سریال “دل نوازان” است و بعد از آن “فاصله ها” جایگاه خویش را در میان مخاطبانش یافت.استخری در سریال “دل نوازان” ساخته پیشین حسین سهیلی زاده ایفاگر نقش بهزاد بود و این آشنایی سبب شد تا در سریال “فاصله ها”، نقش سعید را بازی کند.

منبع : ساعد نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 713668 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟