مهدی قائدی و همسرش در فروشگاه خارجی

مهدی قائدی به تازگی متاهل شده است. مهدی قائدی و همسرش عکس های لاکچری گوناگونی منتشر می کنند.  مهدی قائدی یک از فوتبالیست های معروف کشور است. همسر مهدی قائدی حواشی زیادی در فضای مجازی دارد.همسر مهدی قائدی به تازگی کشف حجاب کرد.

به گزارش رکنا، ستاره معصومی همسر مهدی قائدی که این روزها سوژه رسانه ها شده (به دلیل سوتی که در لایو زنده داد و فیلتر آرایشی از روی چهره اش برداشته شد) اینبار تصویری منتشر کرده که در آن اصلا حجاب ندارد.

ستاره معصومی با انتشار این تصاویر نوشت :یکی یدونه منی عشق جان

مهدی قائدی

مهدی قائدی

مهدی قائدی

این بی حجاب ترین تصاویری است که تا به حال ستاره معصومی منتشر کرده است و احتمال دارد بی ارتباط با احتمال رفتن مهدی قائدی از ایران نباشد.در این تصاویر مهدی قائدی  وستاره معصومی یک ست مشترک استفاده کرده اند که حتی جوراب ها و کفش های آنها مثل هم است.یکی از حاشیه هایی که همیشه به دنبال قائدی است اختلاف سنی خود و همسرش است که رسانه ها می گویند همسرش از او بزرگتر است.مهدی قائدی یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر از خود دارد.

بیوگرافی مهدی قائدی

مهدی قائدی متولد 14 آذر 1377 در بوشهر ، فوتبالیست پست مهاجم است.

با 166 سانتی متر قد از 10 سالگی فوتبال را شروع کرد حالا در پست وینگر و مهاجم بازی می کند که با القاب باشو و نیما ایرانی معروف است.

خانواده و شروع فوتبال مهدی قائدی

یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر از خود دارد که بصورت جدی سال 1387 وقتی 10 ساله بود از پایه های تیم فوتبال ایرانشهر بوشهر به میدان رفت.

او بعد از هفت سال بازی در پایه های ایرانشهر سال 1395 وقتی وارد 18 سالگی شد به رده بزرگسالان این تیم راه یافت.

زن مهدی قائدی

قرارداد 5 ساله مهدی قائدی با استقلال

استفلال 17 تیر 1396 قائدی را از دست ایرانجوان درآورد و با قرارداد 5 ساله او را به خدمت گرفت تا این بازیکن 19 ساله اولین تجربه بازی در لیگ برتر را کسب کند.

لقب باشو مهدی قائدی

چهره او که شباهت زیادی به شخصیت «فیلم باشو، غریبه ای کوچک» اثر بهرام بیضایی (سال 1364) دارد باعث شد هواداران استقلال به او لقب باشو بدهد.

مراسم عقد مهدی قائدی

الگو مهدی قائدی

الگوی فوتبالی من نیمار برزیلی است بازیکنی که همیشه از شیوه فوتبالی او الهام گرفتم و تمام تلاشم را انجام دادم تا شکل و شمایل فوتبالی ام شبیه به او باشد.

ازدواج مهدی قائدی

مهدی قائدی 9 دی ماه 1398 در 21 سالگی با خانم ستاره معصومی دختر 28 ساله با فاصله سنی هفت سال ازدواج کرد تا بخشی از حاشیه هایش کم شود.

مهدی قائدی

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد

منبع : برخط نیوز

کدخبر: 713093 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟