عکس روباه در آغوش نفیسه روشن! + فیلم
حجم ویدیو: 4.98M | مدت زمان ویدیو: 00:00:40

نفیسه روشن بازیگر نام آشنای سینما وتلویزیون ایران است. نفیسه روشن و ورزش زیپ لاین او حاشیه ساز شد. نفیسه روشن از دوران دبیرستان کار هنری خود را آغاز کرد. نفیسه روشن حدود سه میلیون نفر دنبال کننده در اینستاگرام دارد. نفیسه روشن مدرک فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی را اخذ کرده است.

به گزارش رکنا، نفیسه روشن با انتشار ویدئوی زیر نوشت: تورو خدا نذاریم هیچ حیوانی از آغوش مادرش جدا بشه. هم گناه نمیکنیم هم عزیزان محیط زیست اذیت نمیشن. هم زخمی به دنیا و کارما نزدیم.

 نفیسه روشن کیست؟

نفیسه روشن متولد 13 اردیبهشت سال 1361 در شهر تهران است او بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. نفیسه روشن در محله باغ صبا در تهران متولد شده است. او مدرک کارشناسی قفه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی دارد.نفیسه یک برادر دارد که او در حرفه کارگردانی فعالیت دارد.

نفیسه روشن

شروع فعالیت بازیگری نفیسه روشن

خانم نفیسه روشن از هنگام دبیرستان فعالیت هنری اش را بازی در نمایش های مدرسه شروع کرد. او به دلیل علاقه به بازیگری در کلاس های بازیگری حمید سمندریان شرکت کرد.

نخستین سریال نفیسه روشن

نخستین سریال او ایفای نقش در سریال روزهای به یاد ماندنی بود که سال 82 پخش شد. بعد از این سریال در سریال بچه های خیابان هم بازی کرد. در سریال روزگر قریب هم به خوبی ایفای نقش کرد.او در سریال بچه مهندس هم که ماه رمضان 97 پخش شد ایفای نقش کرد و در نقش مربی پرورشگاه ایفای نقش کرد.

نفیسه روشن

نفیسه روشن و فعالیت مدلینگ

او هم مانند دیگران بازیگران زن، فعالیت مدلینگ هم دارد و با برندهای معروفی برای تبلیغ محصولاتشان همکاری می کند و همچنین به عنوان پوزر لباس عروس و لوازم آرایشی و شال و روسروی و مانتو فعالیت کرده است.

ازدواج و همسر نفیسه روشن

نفیسه روشن در سال 91 با یک خلبان مسافربری به نام بهنام ازدواج کرد و گویا این دو در سال 97 از هم جدا شده اند.

این مطلب از صفحه وبگردی تهیه شده و فقط جنبه سرگرمی دارد.
منبع: وقت صبح

کدخبر: 712048 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟