5 عکس از خانواده شاهرخ استخری

شاهرخ استخری در رشته مهندسی صنایع تحصیل کرده است. شاهرخ استخری 2 خواهر کوچکتر از خودش دارد. شاهرخ استخری 2 دختر به نام های پناه و نبات دارد. دختران شاهرخ استخری در بلژیک متولد شده اند. شاهرخ استخری عکس جدیدی در فضای مجازی منتشر کرد.
به گزارش رکنا، همسر شاهرخ استخری در حالی که حجاب ندارد پستی را از جمع خانوادگیشان در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. شاهرخ استخری نیز این عکس را به عنوان پروفایل صفحه رسمی اینستاگرامش انتخاب کرد. در ادامه عکس خانوادگی خانواده استخری را مشاهده می کنید.

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری

بیوگرافی شاهرخ استخری

شاهرخ استخری در 14 مهرماه سال 1359 در تهران به دنیا آمد. استخری در رشته مهندسی صنایع دارای مدرک لیسانس است. شاهرخ استخری فرزند اول خانواده است و ۲ خواهر کوچک تر از خودش دارد. خواهرش یک سال از او کوچک تر است فوق لیسانس تغذیه دارد و برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفته است و خواهر کوچک ترش هم به هنر علاقه دارد. شاهرخ استخری تا سوم دبستان، ساکن بلوار کشاورز بوده است و از آن به بعد در شهرک غرب زندگی می کند. سوم دبستان را در مدرسه ۱۵ خرداد و دوره راهنمایی اش را در مدرسه آزادی و دوران دبیرستان اش را در فجر دانش تحصیل کرده است.

شاهرخ استخری و سپیده بزمی پور

شاهرخ استخری و تئاتر اسب ها

شاهرخ استخری پس از اتمام تحصیلات آکادمیک خود با حضور در تئاتر اسب ها به کارگردانی محمد رحمانیان در سال ۸۲-۱۳۸۱ گام بر عرصه ی هنــر نهاد و سپس یک دوره  بازیگری زیر نظر مهتاب نصیرپور و پیام دهکردی و هدایت هاشمی گذراند.

شاهرخ استخری با تله فیلم “تلــخون” ساخته علیرضا امینی به طور حرفه ای وارد عرصه بازیگری شد و پله به پله از “پریدخت” گرفته تا “مثل هیچ کس” و سپس “ماه عســل” و نقطه ی عطف همه ی فعالیتهایش که سریال “دل نوازان” است و بعد از آن “فاصله ها” جایگاه خویش را در میان مخاطبانش یافت.استخری در سریال “دل نوازان” ساخته پیشین حسین سهیلی زاده ایفاگر نقش بهزاد بود و این آشنایی سبب شد تا در سریال “فاصله ها”، نقش سعید را بازی کند.

شاهرخ استخری و خانواده

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 710951 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟