دردسر تازه برای سارا و نیکا ! + عکس

سارا و نیکا دو بازیگر ایرانی که جنجال زیادی به پا کردند . سارا و نیکا اولین بار با عکس منشوری در استخر سوژه شدند و سپس با حواشی مختلف در رسانه ها جنجالی شدند. سارا و نیکا که در سریال پایتخت به شهرت رسیدند این روز ها حاشیه های زیادی را در پی داشتند.این بار سارا و نیکا با انتشار یک استوری این شایعه را به وجود آوردند که با تتلو در رابطه هستند. تتلو اولین بار به انتشار تصویر سارا و نیکا در استخر واکنش نشان داد.

تتلو از اون جایی که خارج از ایران زندگی می کند و مخارج بالایی دارد با وجود اینکه آهنگ های زیادی بیرون می دهد اما ظاهرا خرجش بیشتر از دخلش است و گاهی با روش های عجیب می خواهد درآمدزایی کند.

سارا و نیکا

 تتلو یک بار درخواست شش میلیاردی از مردم داشت تا آهنگ جدیدش را انتشار دهد. یک بار با فروش تندیس هایی از صورت خودش قصد پول درآوردن داشت. چند ماه پیش هم با فروش لوازمی مثل تیشرت و هنگ درام!

حالا به تازگی نیکا فرقانی از هنگ درامی که خریده است استوری ای منتشر کرد و از آن جایی که قبلا تتلو روی سارا و نیکا به گفته خود کراش داشته؛ گمانه زنی هایی وجود دارد مبنی بر اینکه شاید نیکا این هنگ درام را از تتلو گرفته و ممکن است روابطی به دور از چشم داشته باشند.

سارا و نیکا

حواشی سارا و نیکا

انتشار عکس سارا نیکا در استخری در خارج از کشور با حواشی فراوانی همراه بوده است. به نظر می رسد یک ایرانی که تصادفا در آن استخر حضور داشته است بدون رعایت اخلاق عکس دو بازیگر جوان ایرانی را منتشر کرده است. پس از انتشار عکس نیمه برهنه سارا و نیکا در استخر واکنش های فراوانی به این ویدئو صورت گرفت.

سارا و نیکا

 واکنش تتلو به عکس سارا و نیکا در استخر

برخی از آنها حمایت کردند و برخی دیگر معتقدند آنها باید به قوانین کشور خودشان هم احترام بگذارند. یکی از عجیب ترین واکنش ها واکنش تتلو به فیلم استخر سارا و نیکای پایتخت بود. تتلو که پیشتر به دلیل حجاب این دو دختر ادعا کرده بود از آنها خوشش می آید از انتشار این عکس ها ناراحت شد .

تتلو

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد

منبع : شایانیوز

کدخبر: 710391 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟