مهریه نیوشا ضیغمی لو رفت !  /  تنفر عجیب خانم بازیگر

نیوشا ضیغمی از بازیگران متولد تابستان است. نیوشا ضیغمی از سال 82 وارد عرضه بازیگری شده است. البته اخیرا در حرفه بازیگری کمتر شاهد حضور نیوشا ضیغمی هستیم. نیوشا ضیغمی در فیلم های سینمایی زیادی ازجمله گشت ارشاد، اخراجی ها ، پارک وی و ... بازی کرده است. مهریه نیوشا ضیغمی در فضای مجازی جنجالی شد.

به گزارش رکنا، نیوشا ضیغمی گفت: همیشه در زندگی‌ام از اینکه در مراسم خواستگاری صحبت از سکه و مهریه شود، متنفر بوده‌ام. فکر می‌کنم شأن یک خانم خیلی بیشتر از این است که با پول سنجیده شود. برای همین برای من هیچ وقت مسائل مالی مهم نبود.

نیوشا ضیغمی گفت: مهریه‌ام یک سکه است. نمی‌توانم درک کنم که ۲خانواده سر تعداد سکه با هم چانه می‌زنند.

این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: راستش را بخواهید مهم‌ترین ملاک من برای ازدواج شخصیت و ادب و احترام بود. من در بدترین شرایط نمی‌توانم بی‌ادب باشم و نمی‌توانستم با مردی که احترام نگذارد و بددهن باشد، ازدواج کنم.

آرش این ویژگی خوب را دارد که با احترام برخورد می‌کند و همراه و دوست واقعی من است. خیلی طول کشید که او را انتخاب کردم اما شرط و شروطی نگذاشتم که به زور آن‌ها رابطه را حفظ کنم. مهریه‌ام یک سکه است.

 

نمی‌توانم درک کنم که ۲ خانواده سر تعداد سکه با هم چانه می‌زنند. آیا این مهریه‌های نجومی باعث تداوم زندگی است؟ به دادگاه خانواده نگاه کنیم، صف دادگاه مثل صف نانوایی است. آیا این ۲ هزارها و چندهزارها ضامن ادامه یک زندگی می‌شود؟ به چیزهای بهتر و بالاتر بیندیشیم. اگر کسی بخواهد زندگی را حفظ کند فراتر از این عدد و رقم‌ها پیش می‌رود؛ من با آرش معامله نکردم.

 

کدخبر: 710249 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟