عکس پادشاهی جواد عزتی در  سریال زخم کاری

جواد عزتی متولد ۲۰ دی ۱۳۶۰ بازیگر ایرانی است. جواد عزتی در تهران به دنیا آمد و در دانشگاه سوره فارغ‌التحصیل شد. جواد عزتی فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۷۵ در تئاتر آغاز کرد و سپس با ایفای نقش در سریال قصه‌های شبانه ساختهٔ سعید آقاخانی بازیگری در تلویزیون را تجربه کرد.جواد عزتی در چندین فیلم پرفروش نظیر ماجرای نیمروز (۱۳۹۵)، اکسیدان (۱۳۹۵)، لاتاری (۱۳۹۶)، آینه بغل (۱۳۹۶) و هزارپا (۱۳۹۷) که تا مدتی رکورددار پرفروش‌ترین فیلم ایران بود، ایفای نقش کرده‌است. جواد عزتی در ۱۳۹۷ پول‌ سازترین بازیگر ایرانی شد.جواد عزتی در ۱۴۰۰، او در مجموعه تلویزیونی زخم کاری ظاهر شد.

چگونگی پادشاهی جواد عزتی در سریال زخم کاری

به گزارش رکنا، سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان یکی از جذابترین سریال های درحال پخش از شبکه نمایش خانگی است که بر اساس رمانی به نام بیست زخم کاری نوشته شده است.

جواد عزتی بازیگر نقش مالک در سریال زخم کاری یکی از نقاط قوت این مجموعه است که با بازی یکدست و روان همیشگی خود ، با تصمیم های بلند پروازانه ای خود دست به هر اقدامی می زند.

این هنرمند تا قسمت نهم سریال تقریبا هر شخصی را که سدی در برابر اهداف اوست را از سر راه برداشته و به نظر خودش می خواهد که خانواده ریزآبادی را دور بزند.

صفحه رسمی سریال زخم کاری در اینستاگرام با انتشار طرح جدیدی از چهره جواد عزتی در سریال زخم کاری نوشت:

    مالک.....!!

  هیچ پادشاهی بدون خونریزی روی تخت پادشاهی نشسته و نخواهد نشست.

    طرح از:احسان شعبانی

جوادعزتی، رعنا آزادی ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی فر، مهدی زمین پرداز، امیرحسین هاشمی و با هنرمندی سیاوش طهمورث، کاظم هژیرآزاد، منوچهر علیپور، مه لقا باقری، مائده طهماسبی، با معرفی مرتضی امینی تبار و سارا حاتمی، بازیگران خردسال نیوشا علی پور و مه یاس پازوکی، بازیگران «زخم کاری» هستند.

نقاشی جواد عزتی

جواد عزتی

زخم کاری با بازی جواد عزتی

زخم کاری یک مجموعهٔ نمایشی ایرانی است. زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان، محصول سال ۱۴۰۰ است که به صورت اختصاصی در فیلیمو و شبکهٔ نمایش خانگی پخش می‌شود. قسمت هفتم سریال زخم کاری به دلیل عدم تفاهم عوامل تولید و تیم نظارت ساترا توقیف شد و سپس بعد از چهار روز قسمت هفتم زخم کاری در فیلیمو پخش شد. زخم کاری اقتباسی از رمان بیست زخم‌کاری نوشتهٔ محمود حسینی‌زاد است که با نگاهی از تراژدی مکبث نوشتهٔ ویلیام شکسپیر نگاشته شده‌است.

بعد از قسمت هشتم سریال زخم کاری و حواشی برای توقیف این سریال بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. یکی از موارد حاشیه ای تعداد زنانی است که مالک با آنها رابطه دارد.

اولین نفر سمیرا همسر فعلی او در سریال زخم کاری است که باهم دو فرزند هم دارند.

زخم کاری

نفر دوم منصوره عشق قدیمی مالک و دختر حاج عمو است که بعد از ازدواج مالک باز با او در کیش وارد رابطه شد.

زخم کاری

نفر بعدی کیمیا با بازی الهه حصاری دختر شیطون و مرموزی است که منشی دفتر مالک است و میثم به رابطه آنها پی برده است.

زخم کاری

اما همسر واقعی جواد عزتی در فیلم زن مالک و مادر مائده است.

زخم کاری

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد

منبع : وقت صبح

کدخبر: 709800 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟