عکس همسر مهدی قائدی و  خواهرانش ! + عکس ها

مهدی قائدی بازیکن استقلالی در در بوشهر بدنیا آمده و در پست وینگر بازی می کند. مهدی قائدی در نخستین فصل بازی خود در باشگاه ایران جوان بوشهر با 10گل عنوان پدیده لیگ یک را کسب کرد. مهدی قائدی بازیکن کم سن و سال استقلال با جثه کوچکش به باشو معروف شده و به او نیمار ایرانی هم گفته می شود، مهدی قائدی در یک تصادف جنجالی و مرگ یک فوتبالیست در بوشهر به یک سال حبس تعزیری محکوم شد.مهدی قائدی و همسرش اخیرا به سوژه داغ رسانه ای تبدیل شدند.

خواهر زن مهدی قائدی

بیوگرافی مهدی قائدی

مهدی قائدی متولد 14 آذر 1377 در بوشهر ، فوتبالیست پست مهاجم است.

با 166 سانتی متر قد از 10 سالگی فوتبال را شروع کرد حالا در پست وینگر و مهاجم بازی می کند که با القاب باشو و نیما ایرانی معروف است.

خانواده و شروع فوتبال مهدی قائدی

یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر از خود دارد که بصورت جدی سال 1387 وقتی 10 ساله بود از پایه های تیم فوتبال ایرانشهر بوشهر به میدان رفت.

او بعد از هفت سال بازی در پایه های ایرانشهر سال 1395 وقتی وارد 18 سالگی شد به رده بزرگسالان این تیم راه یافت.

مهدی قائدی

قرارداد 5 ساله مهدی قائدی با استقلال

استفلال 17 تیر 1396 قائدی را از دست ایرانجوان درآورد و با قرارداد 5 ساله او را به خدمت گرفت تا این بازیکن 19 ساله اولین تجربه بازی در لیگ برتر را کسب کند.

لقب باشو مهدی قائدی

چهره او که شباهت زیادی به شخصیت «فیلم باشو، غریبه ای کوچک» اثر بهرام بیضایی (سال 1364) دارد باعث شد هواداران استقلال به او لقب باشو بدهد.

مراسم عقد مهدی قائدی

الگو مهدی قائدی

الگوی فوتبالی من نیمار برزیلی است بازیکنی که همیشه از شیوه فوتبالی او الهام گرفتم و تمام تلاشم را انجام دادم تا شکل و شمایل فوتبالی ام شبیه به او باشد.

ازدواج مهدی قائدی

مهدی قائدی 9 دی ماه 1398 در 21 سالگی با خانم ستاره معصومی دختر 28 ساله با فاصله سنی هفت سال ازدواج کرد تا بخشی از حاشیه هایش کم شود.

مهدی قائدی

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد

منبع : ساعدنیوز

کدخبر: 709147 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟