رونمایی از همسر دوم و خیلی جوانتر علیرضا خمسه + علت طلاق همسر اول

علیرضا خمسه هنرپیشه، فیلم‌نامه‌نویس، کارگردان و مجری تلویزیونی ایرانی است. علیرضا خمسه در سال 1357به فرانسه رفت . علیرضا خمسه یک سال و نیم در مدرسه ون سن، آتلیه اگوستوبوال و آتلیه سیته یونیورسیته پاریس، دوره‌های مربوط به پانتومیم، حرکات بدنی و بازیگری را فراگرفت. علیرضا خمسه در سال 1359 به ایران بازگشت. علیرضا خمسه از همسر اول خود طلاق گرفت. ازدواج مجدد وی با یک خانم با اختلاف سنی زیاد نسبت به خودش بود.

علیرضا خمسه

ماجرای جدایی همسر اول علیرضا خمسه

به گزارش رکنا، این بازیگر در سال ۱۳۶۲ زمانی که ۳۱ سال سن داشت ازدواج کرد درباره ازدواج همسر اولش اطلاعاتی در رسانه های کشور منتشر نشده است.

او از همسر سابقش یک فرزند پسر به نام احمدرضا داشته که در حال حاضر در زمینه بازیگری و موسیقی فعالیت دارد.

علیرضا خمسه

ازدواج دوم علیرضا خمسه

اما بعد از جدایی از همسر سابقش مجدداً در سال ۱۳۷۲ و زمانی که ۴۱ سال سن داشت ازدواج کرد این بار با خانم مروارید پورشفیقی زندگی زناشویی خود را از سر گرفت و حاصل این ازدواج دو فرزند دختر به نام درسا و گلسا میباشد.

علیرضا خمسه

او درباره اینکه چرا همسر اولش را طلاق داده و جدا شده می گوید که در سن پایین ازدواج کردم و در این سن بسیار احساساتی برخورد کردم و به همین دلیل نتوانستیم مشکلاتمان را حل کنیم.

اما برای دومین بار که ازدواج کردن سعی داشتم که با توجه به عقل و عشقی که داشتم همسرم را انتخاب کنم و خوشبختانه ۲۲ سال است که زندگی بسیار خوبی در کنار یکدیگر داریم.

علیرضا خمسه

بیوگرافی مروارید پور شفیقی همسر دوم علیرضا خمسه

مروارید پورشفیقی همسر دوم علیرضا خمسه است. وی گریمور تلویزیون و سینما می باشد.

او در سال ۱۳۷۲ با علیرضا خمسه ازدواج کرد و حاصل این ازدواج ۲ دختر به نام های درسا و گلسا می باشند، البته این دو خواهر یک برادر ناتنی به نام احمدرضا خمسه دارند، که از همسر اول علیرضا خمسه می باشد و سال های زیادی است که احمدرضا به همراه مادرش در اسپانیا زندگی می کنند. در حال حاضر درسا در رشته سخت افزار کامپیوتر فارغ التحصیل شده است و گلسا دختر کوچک علیرضا خمسه نیز محصل می باشد.

علیرضا خمسه

مروارید پور شفیقی به مدت چند سال به عنوان گریمور و چهره پرداز در سینما و تلویزیون  مشغول به فعالیت بود اما به دلیل تربیت فرزندانش، حرفه گریموری را رها کرد. وی در حال حاضر خانه دار می باشد.

نحوه آشنایی وی با علیرضا خمسه اینگونه بوده است که همسایه یکدیگر بوده اند و پدر هر دوی آن ها با هم دوست بوده اند. اما با این حال در زمان خواستگاری علیرضا خمسه، ابتدا پدر مروارید پورشفیقی با ازواج آن ها مخالف بوده است، ولی بعدها راضی شده و ارتباط بسیار خوبی باهم دارند.

علیرضا خمسه

 

منبع: فردا
کدخبر: 709085 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟