شغل دوم شاهرخ استخری

شاهرخ استخری بازیگر سرشناس کشورمان است. پدر شاهرخ استخری کارمند پتروشیمی بوده است. شاهرخ استخری دارای 2 خواهر است. شاهرخ استخری یک جواهرفروشی به نام سنجاق دارد. در ادامه عکسی از شاهرخ استخری و دوستان هم باشگاهی اش را در جواهرفروشی سنجاق مشاهده می کنید.

بیوگرافی شاهرخ استخری

پدر شاهرخ استخری اصالتا اهل فارس است و نام خانوادگی استخری هم برگرفته از مکان زندگی اجدادی خانواده استخری در استان فارس است. این بازیگر کشورمان از علاقه مندان به فوتبال بود و در دوره ای به صورت جدی فوتبال را دنبال میکرد اما به دلیل عدم رضایت پدر و اصرار او به درس خواندن این رشته را کنار گذاشت و بعد از بازیگر شدن به سراغ بوکس رفت اما آسیب های احتمالی این رشته مانع از ادامه فعالیت او شد.

شاهرخ استخری هم مانند بسیاری از سلبریتی ها در کنار بازیگری شغل دومی دارد که البته درباره او شغل دوم بیشتر از بازیگری پررنگ است. این هنرمند کشورمان چند سالی است که به بازار طلا ورود کرده و چندین شعبه از طلاسازی در کشور دارد که درآمد اصلی او هم از این حرفه است و در دنیای بازیگری کم کارتر شده است.

شاهرخ استخری و دوستانش

عکسی از دوستان هم باشگاهی شاهرخ استخری که در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده است.دوستان هم باشگاهی شاهرخ استخری دونفر هستند.یکی از دوستان هم باشگاهی شاهرخ استخری لباس آبی پوشیده است. دوستان هم باشگاهی شاهرخ استخری در کنار او ایستاده اند.

شاهرخ استخری و دوستانش

منبع : ساعد نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 708731 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟