چاق شدن عجیب همسر جواد عزتی ! + عکس باورنکردنی از مه لقا

مه لقا باقری بازیگر مطرح سینما و تلویزیون است. مه لقا باقری همسر جواد عزتی است. مه لقا باقری متولد 24 خرداد 1360 است. مه لقا باقری فارغ‌التحصیل رشته کارشناسی کارگردانی تئاتر است. مه لقا باقری جزو بازیگران محبوب سینمایی محسوب می شود.

به گزارش رکنا، مه لقا باقری چندین کار مشترک با همسرش جواد عزتی داشته است.مه لقا باقری زندگی عاشقانه ای با همسرش دارد. عکس جدید مه لقا باقری در فضای مجازی منتشر شده است.

مه لقا باقری

بیوگرافی کامل مه لقا باقری و عکس هایش

نام: مه لقا

نام خانوادگی: باقری

زمینه فعالیت: سینما و تئاتر

تولد: 24 خرداد 1360 

تهران، ایران

ملیت: ایرانی

پیشه: بازیگر تئاتر سینما کارگردان

همسر: جواد عزتی

مه لقا باقری

مه‌لقا باقری متولد 24 خرداد 1360 در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و کارگردان تئاتر اهل ایران است. وی فارغ‌التحصیل رشته کارشناسی کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره (۱۳۸۲–۱۳۷۸) و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس ۱۳۸۵ همچنین بیش از ۱۲ سال به صورت حرفه‌ای در حوزه کارگردانی و بازیگری تئاتر فعالیت دارد و در جشنواره‌های داخلی و خارجی در کشورهایی نظیر فرانسه، روسیه، اسپانیا حضور داشته‌است. وی در زمینه طراحی حرکات موزون و دستیار کارگردانی تئاتر نیز فعالیت دارد.

مه لقا باقری

اولین بار در سال 81 با تئاتر آرش به کارگردانی روح الله صدیقی در تالار مولوی بعنوان بازیگر ایفای نقش کرد و با سریال حوض فیروزه در سال 84 به کارگردانی لاله صبوری جلوی دوربین رفت و با بازی در سریال قهوه تلخ به کارگردانی مهران مدیری به شهرت رسید.

ازدواج مه‌لقا باقری

جواد عزتی

جواد عزتی بعد از گرفتن دیپلم تئاتر از هنرستان سوره خواست که تمرین کند و بیش تر خودش را محک بزند، یکی از پاتوق های جواد دانشگاه سوره بود و همان جا با همسرش مه لقا باقری آشنا شد و در پایان نامه اش بازی کرد. آشنایی و همکاری این دو در نهایت به ازدواج ختم شد.

مه لقا باقری

جواد عزتی و مه لقا باقری سال 84 با هم آشنا شدند و ازدواج کردند جواد عزتی بیستمین روز از دی ماه سال 1360 متولد شد و همسرش مه لقا باقری هم متولد خردادماه سال 60 است و این زوج هنرمند چندماه با هم اختلاف سنی دارند.

مه لقا باقری

مه لقا باقری

مه لقا باقری

منبع: مه شو

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 708613 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟