ماجرای آشنایی سام درخشانی و همسرش

سام درخشانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است. سام درخشانی دارای دیپلم علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر است. سام درخشانی در آموزشگاه بازیگری سمندریان یک دوره بازیگری گذرانده‌است و با مجموعه شب زدگان به دنیای بازیگری پا گذاشت. سام درخشانی مدتی مجری مسابقه تلویزیونی ایران بود. سام درخشانی سال 94 با عسل امیرپور ازدواج کرد و دوتا بچه دارد.

مادر سام درخشانی هنرمند پرطرفدار کشورمان در یک مصاحبه از آرزویش برای ازدواج پسرش سام صحبت کرده بود و این خواسته بالاخره در مهرماه سال 94 به ثمر نشست.

سام+درخشانی (1)

ازدواج سام درخشانی با عسل امیرپور

سام درخشانی 26 خرداد ماه سال 1394 خبر ازدواجش را به صورت رسمی اعلام کرد و عسل امیرپور همسر آقای بازیگر است.

سام درخشانی: یک بار تنهایی نزد پدر و مادر عسل رفتم و با آنها درباره ازدواج مان صحبت کردم. لطف داشتند و گفتند با شناختی که نسبت به من دارند، با این ازدواج موافقت می کنند. چون با توجه به شرایط کاری قشر ما، آن اوایل کمی نسبت به این موضوع گارد داشتند ولی با توجه به رفت وآمدهایی که بین دو خانواده شکل گرفته و باعث شناخت دو خانواده از هم شده بود، در نهایت بار این مسوولیت را به دوش من و عسل انداختند و تصمیم گیری نهایی را به عهده خودمان گذاشتند. بالاخره یک روز با خانواده به منزل عسل رفتیم، شامی خوردیم، گپی زدیم و در پایان تمام قرارها را گذاشتیم که منجر به عقد من و عسل شد.

سام+درخشانی

ماجرای آشنایی سام درخشانی و همسرش

عسل: همانطور که سام هم گفت ناخودآگاه نسبت به حرفه او کمی حس تردید و گارد وجود داشت ولی آنقدر همه چیز سریع اتفاق افتاد که شاید باورتان نشود. سام آدمی است که خیلی فوری تصمیم می گیرد. بعد از اینکه به خوبی با یکدیگر و خانواده های هم آشنا شدیم و دوران آشنایی مان سپری شد، یک روز سام به من گفت:«دو روز دیگر برای خواستگاری می آیم» و واقعا همین کار را کرد و اتفاقات بعد از آن هم در عرض یک هفته رخ داد و ...

ماجرای آشنایی سام درخشانی و همسرش عسل امیرپور از یک میهمانی خانوادگی آغاز شد که بعد از مدتی رفت و آمد منجر به شناخته بیشتر و در نهایت ازدواج آقای بازیگر گردید.

عسل امیرپور همسر سام درخشانی لیسانس بازیگری دارد و یا یک مراسم ساده زندگی مشترکش را در کنار سام درخشانی آغاز کرد و در اغلب مراسم های ویژه هنری در کنار همسرش حضور دارد و این زوج زندگی عاشقانه ای در کنار هم دارند.

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد

منبع: خوندنی آنلاین

 

کدخبر: 708225 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟