عکس زشت از ریحانه پارسا

ریحانه پارسا یک چهره پرحاشیه ایرانی است. ریحانه پارسا تا پیش از مهاجرتش از ایران در فیلم "پدر" به عنوان بازیگر نقش اول ایفای نقش داشت. ریحانه پارسا متولد اسفند سال 1377 است. ریحانه پارسا پس از مهاجرتش از ایران حواشی سنگینی را برای خود ساخت. از کشف حجاب ریحانه پارسا تا رابطه اش با یکی از گرداننده های سایت های شرط‌بندی!

به گزارش رکنا، چندی پیش ریحانه پارسا با انتشار استوری ای در فضای مجازی به خود لقب های ناشایستی داده بود و کار هایی که می کرد ابراز خوشحالی و افتخار کرد. آینده ریحانه پارسا با فعالیتی که در فضای مجازی دارد و کارهایی که برای دیده شدن می کند غیر قابل پیش بینی است، این چهره پر حاشیه از هیچ کاری برای دیده شدن کوتاهی نمی کند و هر روز جنجال دیگری در فضای مجازی می سازد. اما رفتار های عجیب او نمایانگر سلامت روحی اش نیست.

او با انتشار تصویر خود در حالی که مشروبات الکلی در دست دارد حرف های ناشایستی درباره خودش به مخاطبانش زد که تعجب همه را بر انگیخت!

ریحانه پارسا

دکتر نیلوفر الله وردی،دکترای تخصصی مشاوره و روان درمانی در تحلیل رفتار ریحانه پارسا به خبرنگار رکنا گفت:«افرادی امثال ریحانه پارسا به خاطر گذراندن دوران کودکی سخت،طلاق پدر و مادر،و تجاوزی که ادعا می کند به او شده است؛ کودکی آسیب دیده ای داشته است و در واقع  همه مسائل ناگواری که به آن اشاره شد،باعث شده کودک آسیب دیده خشمگینی به وجود آید.آسیب دیدگی خشم زیادی ایجاد می کند و چنین فردی نسبت به اجتماعی که او را مورد ظلم قرار داده است خشمگین می شود.و در نهایت این خشم موجب هنجار شکلی به اشکال مختلف در سنین بالاتر می شود.»

ریحانه پارسا دچار خودشیفتگی شده است!

دکتر الله وردی در ادامه گفت:«ریحانه پارسا که در کودکی آسیب دیده است،احساس ارزشمندی پایینی دارد.فکر می کند که دوست داشته نشده است.بعد طی بازی در یک فیلم دیده شد و دیده شدن باعث شد که ناگهان دچار خودشیفتگی شود در حالی که هنوز به جایگاهی نرسیده که پخته عمل کند.به همین دلیل دیده شدن ناگهانی چنین فردی باعث می شود حس کند که انگار در حال سقوط است.»

دکتر الله وردی با اشاره به اینکه ریحانه پارسا عزت نفس پایینی دارد در ادامه گفت:« آدم هایی به خاطر عزت نفس دوست دارند دیده و تائید شوند،به هر روشی برای دیده شدن متوسل می شوند و چارچوبی ندارند.آنها هنجار شکنی می کنند و از این طرف بوم به سمت دیگر بوم حرکت می کنند که در نهایت نتیجه اش سقوط و احساس افسردگی است.به طور کلی افرادی که آسیب می بینند و احساس بی ارزشی و خشم نسبت به اجتماع دارند کارهایی می کنند که توجه جلب کنند.آنها سراغ ضد ارزش ها می روند در حالی که خود یک قربانی هستند. قربانی کودکی خراب شده شان!»

ریحانه پارسا

چکیده ای از بیوگرافی ریحانه پارسا

نام : ریحانه پارسا

تاریخ تولد: 1377

ملیت : ایرانی

محل تولد: تهران

پیشه : بازیگر

تحصیلات: لیسانس بازیگری

فعالیت : تئاتر ۱۳۹۶ تاکنون

بیوگرافی کامل ریحانه پارسا

ریحانه پارسا فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه سوره در سال 94 است و بجز بازیگری در عکاسی نیز فعالیت تخصصی دارد.ریحانه پارسا فعالیت حرفه ای خود را از تئاتر و کارهای دانشجویی دانشگاه سوره شروع کرد، می گوید اینقد بلند پرواز بودم که یک روزی می دانستم موقعیتی برای دیده شدنم پیش خواهد آمد.اولین و حرفه ای ترین تجربه رسمی ریحانه پارسا در تلویزیون با سریال پدر نقش لیلا شروع شده است، این سریال در سال 97 از شبکه دو پخش شد.ریحانه پارسا به نویسندگی و همچنین کتاب های روانشناسی و طراحی صحنه علاقه خاصی دارد.

ریحانه پارسا و پویان مختاری

ماجرای ازدواج و طلاق ریحانه پارسا

ریحانه پارسا در اسفند 1398 با مهدی کوشکی ( متولد 1359 بازیگر) ازدواج کرد.از همان ابتدا ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی به دلیل اختلاف سنی و سبک اعلام آن در شبکه های اجتماعی و حواشی مربوط به آن بسیار خبرساز شد.چند ماه بعد از ازدواجشان همه عکس های دو نفره و عاشقانه شان از صفحه اینستاگرام هر دو بازیگر حذف شدند. و بعد از چند ساعت ریحانه پارسا ویدیویی در صفحه مجازی خود منتشر کرده و بدون این که واکنشی نسبت به این خبر داشته باشد با تشکر از مردم اعلام کرده که حالش خوب است. او همچنین در انتهای این ویدئو گفته: امیدوارم آقای کوشکی در هر کجا که هستند سلامت باشند. که خبر از طلاق و جدایی مهدی کوشکی و ریحانه پارسا دارد.

ریحانه پارسا

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.
منبع: برخط نیوز
کدخبر: 707876 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟