عکس های بازیگران زن ایرانی که کشف حجاب کردند + اسامی

کشف حجاب بازیگران در سال های اخیر جنجال ساز شده است. ابتدا کشف حجاب زهرا امیرابراهیمی و سپس کشف حجاب زهرا  ریحانه پارسا را شاهد بودیم. در این مطلب به بازیگرانی که کشف حجاب کردند می پردازیم. در ادامه بیشتر از کشف حجاب خانم بازیگران ایرانی بخوانید.

سریال ها‌یی باعث شهرت یک شبه بازیگرانشان شدند و حالا به خاطر مهاجرت همان بازیگران برای همیشه اجازه بازپخش نخواهند داشت. در اینجا مروری داریم بر سریال‌هایی که به علت مهاجرت بازیگرانشان در آرشیو صدا وسیما برای همیشه بایگانی شده‌اند.

به گزارش  گروه چهر ها رکنا، بسیاری از فیلم ها چوپ بازیگرانشان را خوردند و دیگر هیچ وقت قرار نیست آنها را دوباره ببنید.

سریال پدر، علت توقیف: ریحانه پارسا

سریال «پدر» توسط حامد عنقا و بهرنگ توفیقی برای پخش از شبکه دو ساخته شد. «پدر» مولفه‌های همیشگی عنقا را داشت از همان ابتدا به‌دلیل سکانس پریدن «حامد» از پنجره کلاس به بیرون، سروصدا کرد و موردتوجه قرار گرفت، ریحانه پارسا، بازیگر جوانی که با سریال «پدر» شناخته شد،حاشیه اصلی او بلافاصله با پخش قسمت پایانی « پدر » آغاز شد.

او ساعتی پس از پایان سریال ، عکس‌هایی با آرایش غلیظ از خودش گذاشت. او اخیرا به خارج از کشور رفته و ظاهرا قصد برگشتن به ایران را ندارد.

سریال نرگس، کمکم کن، غریبانه، علت توقیف: زهرا امیر ابراهیمی

«نرگس» به کارگردانی سیروس مقدم در تابستان ۱۳۸۵ از شبکهٔ ۳ پخش شد. نرگس و نسرین دو خواهرند، نسرین دختر ناسازگاری است که قصد ازدواج با بهروز را دارد. شوکت پدر بهروز و مخالف ازدواج بهروز است و… سریال «نرگس»، گیرایی و جذابیت خاصی داشت. زهرا امیرابراهیمی در این سریال نقش زهره، دختر شوکت را داشت و در واقع یکی از بازیگران اصلی سریال به حساب می آمد.

سریال «کمکم کن» به کارگردانی قاسم جعفری اولین سریالی بود که با موضوعات ماورایی از تلویزیون پخش شد.«کمکم کن» داستان جوانی با بازی حمید گودرزی را روایت می‌کند که طی یک تصادف به کما رفت. چند جوان دیگر هم در همان زمان به کما رفته بودند که از این بین، دو نفر به هوش آمدند.

«غریبانه» به کارگردانی قاسم جعفری است که داستان آن درباره رودر رویی دو گروه وفاداران به کربلا و فراموش کنندگان واقعه عظیم عاشورا است. افرادی که برای احیای حق و عدالت می‌جنگند و کسانی که قصد قربانی کردن عدالت را به خاطر مصالح شخصی خود دارند.

زهرا امیرابراهیمی سال ۱۳۸۵ به دلیل پخش یک فیلم خصوصی از خودش مجبور به ترک ایران شد.

سریال رستگاران، علت توقیف: روناک یونسی

«رستگاران» سریالی متوسط در کارنامه سیروس مقدم محسوب می‌شود. در این مجموعه زندگی دختری به نام خجسته با بازی روناک یونسی روایت می‌شود که در پی ناپدید شدن شوهرش احمدرضا روانه تهران شده تا خبری از او به دست آورد.

روناک یونسی که چند سالیست به کانادا مهاجرت کرده است.

سریال ترانه مادری، روز‌های اعتراض، علت توقیف: مینا لاکانی

سریال «ترانه مادری» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده در تابستان سال ۱۳۸۷ از شبکهٔ سه سیما پخش شد. این سریال داستان یک خانواده است که به دلیل منفعت‌های شخصی از هم پاشیده شده‌است و مادر خانواده به عنوان بزرگ خاندان تلاش می‌کند، بچه‌های خود را با هم آشتی دهد.

«روز‌های اعتراض» به کارگردانی حسین سهیلی زاده مجموعه تلویزیونی مناسبتی بود که از شبکه یک سیما پخش شد. داود پس از سال‌ها زندگی در آمریکا برای عیادت پدر رو به موت خود در مقطع زمانی قبل از انقلاب به ایران می‌آید، پس از ورود به کشور پدرش می‌میرد در حالی که وصیت کرده داوود ده روز محرم را در خانه او مراسم عزاداری برگزار کند.

مینا لاکانی یکی از بازیگران اصلی این دو سریال بود که در سال ۱۳۹۰ ایران برای همیشه ترک کرد.

سریال پرواز در حباب، علت توقیف: چکامه چمن ماه

«پرواز در حباب» سریالی به کارگردانی سیروس مقدم بود. داستان این سریال روایت زندگی یک قاچاقچی است که در سن نوجوانی شاهد قتل پدرش به دست پلیس است. این نوجوان به وسیله دیگر گروه‌های خلافکار ربوده می‌شود و کمی قبل از کشته شدن به وسیله راننده‌ای آزاد می‌شود. «پرواز در حباب» یک اثر اجتماعی بود که در آن به مسائل و مشکلات جوانان پرداخته شده بود.

چکامه چمن ماه بازیگر اصلی این سریال بود که به ترکیه مهاجرت کرد و به شبکه جم پیوست.

سریال بدون شرح، علت توقیف: شبنم طلوعی

«بدون شرح» به کارگردانی «مهدی مظلومی» در سال ۱۳۸۱ پخش شد و در همان شب‌های اولیه‌ی پخش جای خود را در دل بینندگان باز کرد و به محبوبیت رسید. این سریال قصهٔ افرادی بود که در نشریه شهر قشنگ فعالیت می‌کردند. فتحعلی اویسی برای اولین بار در این سریال بازی در آثار طنز را تجربه کرد و به شهرت رسید.در فصل دوم این مجموعه شاهد بازی شبنم طلوعی بودیم.

شبنم طلوعی در سال ۱۳۸۳ ایران را برای همیشه ترک کرد.

در مسیر زاینده رود، علت توقیف: پردیس افکاری

«در مسیر زاینده رود» سریال رمضانی شبکه یک سیما در سال ۸۹ بود. این سریال داستان «مهران سارنگ» فوتبالیست جوانی را روایت می‌کند که برای عقد قرارداد با باشگاهی تازه تأسیس به اصفهان سفر کرده و در پی این سفر به واسطه تصادف رانندگی با «مسعود مصیب» جوان نخبه اصفهانی با وی درگیر و دچار چالشی جدی می‌شود.

«در مسیر زاینده رود» آخرین بازی پردیس افکاری در تلویزیون بود. افکاری به ترکیه مهاجرت کرد و به شبکه جم پیوست.

 

کدخبر: 652823 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟