سفر سحر قریشی به استانبول ترکیه

سحر قریشی یکی از پرحاشیه ترین بازیگران زن ایران است.سحر قریشی خودش می داند مورد توجه مردم است.شایعات زیادی از سحر قریشی دست به دست شده است که البته برخی از آنها توسط سحر قریشی مورد تایید قرار گرفته است.سحر قریشی برخلاف دیگر بازیگران زن که بخاطر حاشیه هایش در سریال های تلویزیونی ممنوع الکار هستند در سریال تلویزیونی ساخته مسعود ده نمکی ایفای نقش کرد و در این سریال سحر قریشی نقش کلیدی بازی کرد.سحر قریشی با بی احترامی به یک پاکبان یکی از بدترین حاشیه ها را به وجود آورد. 

به گزارش رکنا، بعد از انتشار عکسهایی از سحرقریشی که مدتی در ترکیه به سر می برد، با واکنش هایی از سوی کاربران در فضای مجازی روبه رو شد.

سحر قریشی در ششمین روز از دی ماه سال 1366 در تهران متولد شد. او بازیگر سینما و تلویزیون است و بازیگری را با فیلم سینمایی لج و لج بازی آغاز کرد.

سحر قریشی تنها یک برادر دارد و رنگ های مورد علاقه اش مشکی ، آبی و قرمز است  طرفدار دو آتیشه استقلال است

سحر قریشی دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند. برای قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد . او حسین سهیلی زاده را مانند پدرش دوست دارد.

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون عکس سحر قریشی بی حجاب در استانبول ترکیه را منتشر کرد. عکس های لو رفته سحر قریشی با موهای مش کرده را در این بخش خواهید دید.

سحر قریشی

سحر قریشی چند سالی است که به دلایلی در تلویزیون ممنوع التصویر شده است و به تازگی به استانبول ترکیه سفر کرده است که عکس سحر قریشی در ترکیه را در این قسمت مشاهده می کنید.

 

در ادامه عکس لو رفته در ترکیه را خواهید دید. سحر قریشی که برای تفریح به ترکیه سفر کرده بود در یکی از خیابان های ترکیه با هوادارانش رو به رو می شود و از آنها استقبال گرمی میکند.

 

سحر قریشی بازیگر سینمای ایرن در توضیح این عکس در استانبول ترکیه نوشت :

انسان‌های بزرگ راجع به ایده‌ها صحبت می‌کنند، انسان‌های متوسط راجع به اتفاقات، و کوتوله‌ها در مورد افراد!

عکس های  جنجالی سحرقریشی در ترکیه  را در ویدیو زیر مشاهده می کنید : 

بیوگرافی سحر قریشی و همسرش + طلاق و رابطه عاشقانه

سحر قریشی متولد 6 دی 1366 در تهران، بازیگر است.

دیپلمه است، تنها یک برادر بنام سپهر دارد یک ازدواج رسمی و یک صیغه داشته که هر دو به طلاق انجامیده، به عکاسی علاقه دارد و استقلالی است.

می گوید تا بحال عمل زیبایی انجام نداده است.

علاقه از کودکی

علاقه من به بازیگری به قبل از ورودم به مدرسه باز می گردد.

از همان دوران، وقتی که کارتون نگاه می کردم شخصیت های کارتونی را تقلید می کردم در همان زمان همه می گفتند که سحر تو روزی هنرپیشه می شوی، وقتی به دوران دبیرستان رسیدم وارد حیطه تئاتر شدم.

اولین تجربه و شهرت

اولین بار در سال 1388 با سریال دلنوازان به کارگردانی حسین سهیلی وارد قاب تلویزیون از شبکه سه شد و با نقش یلدا در طی چند روز به شهرت عجیبی رسید که زندگی اش را از هم پاشوند.

ماجرای تست بازیگری

از طریق یکی از آشنایان همسرم به من پیشنهاد شد که تست بازیگری بدهم من هم تست دادم و برای بازی در فیلم لج و لجبازی در سال 1388 قبول شدم.

سر فیلمبرداری فیلم لج و لجبازی بودیم که سیاوش خیرابی مرا به آقای سهیلی زاده برای سریال دلنوازان معرفی کرد که آمدم و تست دادم و برای بازی در نقش یلدا انتخاب شدم.

عکس بیوگرافی سحر قریشی

 سحر قریشی

ازدواج اول و طلاق

اولین بار قبل از شروع بازیگری تقریبا در سن 17 سالگی در سال 83 با مهران اخوان ذاکر ازدواج کرد، اما این ازدواج بعد از پخش سریال دلنوازان در سال 88 به طلاق و جدایی ختم شد.

علت طلاق به گفته مهران اخوان ذاکر 

پس از پخش سریال دلنوازان از شبکه سه که باعث شهرتش شد رفتار سحر تغییر کرد و شش ماه بعد از آن من از ایشان خبری نداشتم.

به دادگاه حمایت از خانواده هم مراجعه کردم و از او شکایت کردم و در نهایت از بکدیگر جدا شدیم.

افشاگری علیه تحصیلات قریشی

مهران اخوان ذاکر در مورد تحصیلات سحر قریشی می گوید : جالب اینکه همسرم در مصاحبه هایش می گوید دیپلم دارد ! به من بگویید او از کدام دبیرستان دیپلم گرفته است … ؟

عکس سحر قریشی و همسر سابقش

صیغه محرمیت با امید علومی

سحر قریشی اولین بار در برنامه رضا رشیدپور خبر محرم شدن (صیغه) خود با امید علومی (خواننده) را رسانه ای کرد و درباره نسب خود با وی گفت: من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان در مرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم

نحوی آشنایی

آشنایی این دو در فیلم دریا کنار در سال 1393 صورت گرفته است، امید علومی و سحر قریشی در این فیلم بازیگر بودند و امید علومی تیتراژ و موسیقی این فیلم را نیز کار کرده بود.

طلاق

بعد از چندین ماه دیگر در محافل هنری سحر قریشی با امید علومی دیده نشد و در مصاحبه جدید خود عنوان کرد مجرد است و منکر رابطه قبلی خود با امید علومی شد.

به این تفسیر این دو از بکدیگر جدا شدند.

عکس سحر قریشی و امید علومی

 همسر سحر قریشی

رابطه با مهدی طارمی

در آبان ماه سال 96 خبر ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی منتشر شد اما مدتی بعد با واکنش تند برادر قریشی این خبر تکذیب شد.

با انتشار یک فیلم لو رفته از طارمی و قریشی در کشور قطر این شایعه تبدیل به حتم و مشخص شد این دو در یک رابطه عاشقانه هستند.

ماجرا و فیلم سحر قریشی و مهدی طارمی

مشخصات ظاهر و رژیم

اهل رژیم غذایی هستم و از طرف پدر و مادر، ژن چاقی دارم قدم 170 سانتی‌متر و وزنم 58 کیلوگرم است اما به شدت مراقب وزنم هست.

یک دوره‌ بود که خیلی ورزش می‌ کردم اما الان وقت نمی‌ کنم و فقط رژیم می‌ گیرم و گریه می‌کنم.

پسر خانواده شدم

امروز من به نوعی پسر خانواده هستم، سپهر برادرم گاهی اوقات من را به شوخی داداش سیا صدا می‌ کند به نوعی مثل برادرش شده‌ ام.

دلیل اصلی‌ اش شاید چون صبح می‌ روم سر کار و شب بر می گردم یا اینکه خیلی سرم در حساب و کتاب است.

برادرم سپهر

سپهر به این عرصه علاقه ندارد من خیلی دوست دارم که سپهر هم وارد این عرصه شود بارها با او در این‌ باره صحبت کرده‌ ام ولی خودش علاقه‌ ای به این کار ندارد.

سپهر مدتی در سوریه بعنوان مدافع حرم بود !

عکس سحر قریشی و برادرش سپهر

برند اختصاصی لباس

برند لباسی به اسم کمد را ثبت کردم تمام طرح‌ ها و لباس‌ ها آماده ارائه هستند ولی فعلا دست نگه داشته‌ ا درکل طراحی‌ ها به سبک و مدل خودم هستند.

بچه درس خوانی نبودم

کتاب می‌ خوانم ولی اصلا رمان نمی‌ خوانم از همان اول هم به خواندن رمان هیچ علاقه‌ ای نداشتم البته قبل از بازیگر شدن اصلا کتاب نمی‌ خواندم چون بچه درس‌ خوانی هم نبودم.

کتاب های مورد علاقه

هیچ علاقه‌ ای به کتاب نداشتم بعد از بازیگری برای پیشرفت کار خودم به سمت مطالعه رفتم اینکه به اطلاعاتم اضافه کنم و بتوانم از یکنواختی بازی خارج شوم.

عاشق کتاب‌ های روانشناسی هستم،  سه سال دوره خودشناسی و اسطوره‌ شناسی گذراندم.

عمل زیبایی انجام ندادم

من هیچ جراحی روی صورتم انجام ندادم تنها یک بار تزریق لب انجام دادم که خیلی زود هم از انجام این کار پشیمان شدم و ژل را از لبم خارج کردم.

برای گواه این موضوع حتی عکس های مربوط به دوران کودکی ام را هم منتشر کردم اما خب، برخی ها همچنان اصرار دارندکه بگویند من عمل زیبایی انجام دادم.

عکس های سحر قریشی

 

دلبستگی و آرایشگاه

من عاشق محیط آرایشگاه هستم و آرامش زیادی را از این محیط می گیرم.

گاهی که بی دلیل دلشوره دارم به آرایشگاه می روم و با یک مانیکور یا براشینگ ساده یا تغییر رنگ مو حالم را عوض می کنم.

شیفته آراستگی

از اینکه برای زیبایی و آراستگی ام زمان صرف کنم بسیار لذت می برم و زمانی که درگیر آن می شوم، روحیه ام تغییر می کند و انرژی از دست رفته ام را پیدا می کنم.

عکس های سحر قریشی

 سحر قریشی

علاقه به فوتبال و استقلال

مگر می شود من فوتبال را دوست نداشته باشم ؟! معلومه که دوست دارم، فکر می کنم دیگر تقریبا همه می دانند من یک طرفدار پر و پا قرص استقلال هستم.

ممنوع الکاری در تلویزیون

به طور مشخص اعلام نشده چرا سحر قریشی اجازه همکاری با تلویزیون را ندارد اما تحلیلی هست که این اتفاق را با ماجرای زندگی شخصی و جدایی از همسر قبلی اش ربط می دهد.

سحر قریشی بازیگر زن خوب سینما و تلویزیون ایران که در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر با فیلم «شیفت شب» نیکی کریمی در بخش سودای سیمرغ حضور دارد، در گفتگویی اختصاصی با تی وی پلاس حرف های تند و تیزی به زبان آورد. اگه آنجلینا جولی بود همه به به و چه چه می کردند.

 

در حاشیه اکران فیلم «تگرگ و آفتاب» در سی و سومین جشنواره فیلم فجر، با سحر قریشی بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران که اتفاقا در «تگرگ و آفتاب» هم به ایفای نقش پرداخته روبرو شدیم و داشتیم با او درباره حضورش در سینما حرف می زدیم که یکهو سر حرف درباره ممنوع التصویر بودنش در تلویزیون باز شد و او حرف های جالبی به زبان آورد.

 

عکس های جدید سحر قریشی و دیگر بازیگران فیلم سینمای آنچه مردان درباره زنان نمی دانند که در این فیلم سحر قریشی نقش یک دختر را دارد که ازدواج موقت داشته و باردار شده است را در ادامه مشاهده کنید…

داستان این فیلم درباره ازدواج موقت است. در این فیلم محمدرضا شریفی نیا، فاطمه گودرزی، سحر قریشی، ارسلان قاسمی و… به ایفای نقش خواهند پرداخت فیلم سینمایی «آنچه مردان درباره زنان نمی دانند» به کارگردانی  قربان محمدپور که پیش از این دو فیلم «زبان مادری» و «دل بی قرار» را در کارنامه خود ثبت کرده است، نویسنده این فیلمنامه نیز هست. 

سحر قریشی در ششمین روز از دی ماه سال 1366 در تهران متولد شد. او بازیگر سینما و تلویزیون است و بازیگری را با فیلم سینمایی لج و لج بازی آغاز کرد.

مصاحبه خواندنی با سحرقریشی بازیگر پرحاشیه سینما ایران 

چه شد که بازیگر فیلم «رسوایی۲» مسعود ده‌نمکی شدید و به این فیلم و این نقش بله گفتید؟

انتخاب حضور در این فیلم هم، مثل بقیه کارهایی که انتخاب کردم کاملا حرفه‌ای بود، پیشنهاد را دریافت کردم، بعد از خواندن سناریو قبول کردم در فیلم بازی کنم.

بازخوردهای کسانی که فیلم را دیده‌اند و شاهد بازی شما در این کاراکتر بودند، چگونه بود؟

متأسفانه موفق نشدم در جشنواره فیلم را ببینم. آن روزها مشغول بازی در پروژه سینمایی بودم و وقت نکردم در برج میلاد یا سالن‌های دیگر «رسوایی۲» را ببینم بعد از اکران عمومی هم نشد که فیلم را ببینم.

در جشنواره فجر، منتقدان اسقبال سردی از فیلم داشتند.

متأسفانه بسیاری از صاحب نظرها، نگاهی شخصی به فیلم دارند و فیلم‌ها را با توجه به سازندگانش می‌سنجند. به نظرم این نوع نگاه درست نیست، باید فیلم را بدون هیچ پیش زمینه‌ای تماشا کرد. باید دید مردم در مورد فیلم چه نظر ی دارند و نظر آن‌هاست که مهم است.

چه چیزی در فضای کاراکتری که در این فیلم بازی کردید برایتان خاص و تازه بود که قبول کردید آن را بازی کنید و به تصویر بکشید؟

این فیلم پر از ویژوال افکت‌هایی است که سینمای ما اصلا ندارد و به شدت به اینچنین تجربه‌هایی نیازمند است. این یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این فیلم است که بسیار دوستش داشتم.

اولین تجربه بازی در کنار اکبر عبدی چطور بود؟

اولین تجربه بازی کنار بازیگر دوست داشتنی و بزرگی مثل اکبر عبدی افتخاری بود که در پرونده کار من ثبت شد. این تجربه شیرین در کنار بزیگری که از بچگی به او علاقه‌مند بودم و از دیدن بازی‌اش در سینما لذت می‌بردم، فوق العاده بود.

به روزهای ساخت فیلم برگردیم، مسعود ده‌نمکی،‌ کارگردان سختگیری است؟

تصور اشتباهی از ایشان داشتم و فکر می‌‌کردم مسعود ده‌نمکی آدم جدی و بداخلاقی است که اگر تعداد برداشت‌ها بیشتر از سه چهار تا شود، با عصبانیت از خجالت بازیگرها در ‌می‌آید اما این طور نبود و ایشان با آرامش خاصی که بر گروه حاکم بود،‌‌ کار را پیش می‌برد. مسعود ده‌نمکی آدم صبوری است که کار کردن در فیلم‌هایش تجربه جذاب و دوست داشتنی است، حداقل برای من این طور بود.

عده‌ای معتقدند سحر قریشی این شانس را داشت که در سینمای ایران ستاره شود اما انتخاب‌هایش برای بازی در فیلم‌های سینمایی مانع از این اتفاق شده است. نظرتان چیست؟

واقعیتش این است که به این ماجرا شخصی نگاه نمی‌کنم و سعی می‌کنم به حرف دلم گوش بدهم تا انتخاب‌های حرفه‌ای! همیشه سعی کرده‌ام با کارگردان‌های فیلم اولی کار کنم چون خیلی خوب آنها را می‌فهمم و بر خلاف بسیاری از بازیگرها که به فیلم اولی‌ها اعتماد ندارند، دوست دارم در فیلم‌هایشان بازی کنم.

به نظر می‌رسد، بازی در تله فیلم‌های سینمایی  هم از سوی شما،‌ تصمیم حرفه‌ای نبوده است.

موافقم متأسفانه در دوره کوتاهی از تلویزیون دور بودم، تله فیلم‌های زیادی بازی کردم و انرژی زیادی برای حضور در این فیلم‌ها صرف کردم البته دلیل خودم را داشتم.

چه دلیلی داشت؟

همیشه برای مردم بازی کرده‌ام و برایم خیلی مهم بوده که آن‌ها مرا دوست داشته باشند. از آن جایی که تلویزیون در ایران رایگان است و مردم می‌توانند بدون پرداخت هزینه‌ای از این جعبه جادویی استفاده کنند، برخلاف روال معمول در دنیا که برای تماشای کانال‌ها، شما باید پول پرداخت کنید،  در ایران تلویزیون رایگان است و من هم دوست داشتم،‌ مردم بتوانند رایگان فیلم‌هایم را تماشا کنند. شاید بسیاری از مردم توانایی رفتن به سینما و خرید بلیت را نداشته باشند. هر چند به تازگی تصمیم گرفتم که گزیده کار باشم و در تله فیلم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها کمتر بازی کنم ولی هنوز هم معتقدم که انتخاب‌های من دلی بوده تا حرفه‌ای اما تصمیم دارم از این به بعد انتخاب‌های دقیق‌تری برای بازی در فیلم‌ها داشته باشم.

کارنامه کاری سحر قریشی نشان می‌دهد که فیلم‌هایی را بازی می‌کند که گیشه پسند هستند.

فیلمنامه‌های زیادی برایم ارسال می‌شود که تقریبا تمام‌شان تجاری هستند. راستش سینمای ایران در سال‌های اخیر سمت فیلم‌های تجاری رفته و فروش بالای این نوع فیلم ها باعث شده تا کارگردان‌های زیادی این نوع فیلمسازی را انتخاب کنند. از طرفی، تبلیغات فیلم‌های سینمایی در شبکه ماهواره‌ای GEM به فروش بیشتر فیلم‌ها هم کمک بسیاری کرده است. در حالی که تلویزیون ایران تیزر تبلیغاتی بسیاری از فیلم‌ها را پخش نمی‌کند و این شبکه‌های ماهواره‌ای هستند که از شبکه‌های داخلی سبقت کرفته‌اند و با تبلیغ برای فیلم‌های روی پرده‌، به فروش بیشتر آن فیلم‌ها کمک زیادی کرده‌اند. البته تمام این پول‌ها در جیب تهیه کننده می‌رود و به بازیگر چیزی نمی‌رسد(می‌خندد)

منظورتان این است نوع فیلمنامه‌های پیشنهادی به شما این گونه بوده است که چنین انتخاب‌هایی داشته‌اید؟

متأسفانه تمام بازیگرها به صورت اکیپی و دورهمی در فیلم‌های خاص بازی می‌کنند! شما وقتی فیلم‌ها را می‌بییند، متوجه می‌شوید که البته این یک طرف ماجراست و در طرف دیگر بازیگرهایی را می‌ّبینیم که با پول دادن به نویسنده‌ها و کارگردان‌ها از آن‌ها درخواست می‌کنند تا برایشان فیلمی را بسازند و آن طور که دوست دارند در آن ظاهر شوند!در این شرایط، شانس بازی در فیلم‌های خاص برای بازیگرهایی که حاضر به باج دادن نبوده‌اند، وجود ندارد!

هیچ وقت جزو این باندها نبوده‌ام و ترجیح داده‌ام. منتظر بمانم تا نوبتم برای بازی در فیلم‌هایی از این دست،‌ فرا برسد. متأسفانه نگاه به سینما مادی شده است، فیلمسازان برای فروش فیلم‌هایشان به بازیگری‌های بفروش و گیشه‌دار زنگ می‌زنند و نیت‌شان فقط فروش بالای فیلم است. البته در فیلمی بازی کرده بودم که به شدت فیلم خاصی بود اما کار دیده نشد.

چه فیلمی؟

«اکباتان» به کارگردانی مهرشاد کارخانی که سال ۹۰ خورشیدی ساخته شد،‌ آنجا توانستم در کنار داود رشیدی و سروش صحت نقش آفرینی کنم. این فیلم، تجربه خاصی در سینمای ایران و برای خود من بود که متأسفانه دیده نشد.

چقدر بازیگری برایتان دغدغه است؟‌ آیا به عنوان یک شغل به آن نگاه می‌کنید؟

همه چیز به دوران کودکی‌ام باز می‌گردد؛ آن زمان بازیگری برای من یک رویا بود. علاقه شدیدی در من وجود داشت و هر طور بود، می‌خواستم بازیگر شوم. دوران مدرسه گذشت و با خوش شانسی توانستم وارد دنیای تصویر شوم. راستش فکر می‌کنم اگر پسر بودم، حتما فوتبالیست می‌شدم! صادقانه بگویم که آن همه شور و شوق در من تبدیل به یک عادت شده است و بازیگری دیگر برای من شور و شوق ندارد!

یعنی ممکن است از بازی در سینما و تلویزیون فاصله بگیرید؟

بله! هشت فیلم از سال گذشته و آماده اکران دارم. به اندازه کافی فیلم سینمایی بازی کرده‌ام و تصمیم دارم کارگردانی کنم! می‌خواهم گزیده کار باشم و به دغدغه اصلی‌ام در این روزها که کارگردانی است، روی بیاورم.

پس می‌خواهید فیلم بسازید؟!

راستش چند طرح دارم که دوست دارم بسازم. با بزرگانی در عرصه سینما مشورت کرده‌ام و اگر همه چیز درست پیش برود، سال بعد فیلم‌هایم را در مقام کارگردان خواهم ساخت.

پیام عجیب سحرقریشی به مناسبت روز دختر 

بازیگر معروف با انتشار عکسی غیر منتظره در روز دختر سرو صدای زیادی بپا کرد و مورد انتقاد بی شماری از کاربران شبکه اجتماعی قرار گرفت.

 سحر قریشی بازیگر زن سینما و تلویزیون در پست اخیر صفحه اینستاگرامش در حرکتی عجیب برای تبریک روز دختر عکس یک گربه را منتشر کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 515443 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟