«گهواره سکوت» در یکشنبه‌های کوتاه نقد و برسی شد

به گزارش رکنا، در چهاردهمین نشست هفتگی یکشنبه‌های کوتاه فیلم «گهواره سکوت» به کارگردانی مصطفی مهربان با حضور مرجان اشرفی زاده کارشناس، حسن وارسته منتقد سیما و مصطفی مهربان کارگردان فیلم در مجتمع فرهنگی و هنری اسوه روز یکشنبه 12 تیرماه ساعت 17:30 اکران و نقد شد.

این فیلم پیش‌ازاین در رقابت با کشورهای اسپانیا، انگلیس، مکزیک، آمریکا و فرانسه سه جایزه اصلی بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر زن برای بازی آناهیتا خسروی را از دومین دوره جشنواره بین‌المللی Itaúna برزیل از آن خود کرده است.

در داستان «گهواره سکوت» آمده است: «رسول باید گهواره‌ای را به همسر دوست شهیدش برساند. با بازگشت موقت رسول از جنگ و جنوب به شمال ایران، لعیا قصد دارد این بار با او به جنگ برود. گهواره بهانه‌ای می‌شود تا رسول از خواسته همسرش، لعیا سر باز بزند.»

عوامل این فیلم کوتاه عبارت‌اند از:

نویسنده و کارگردان: مصطفی مهربان، بازیگران: آناهیتا خسروی، رویا رادنیا، حدیقه سمیع‌پور، کاظم نظری، مریم داداشی، مدیر فیلمبرداری: مجتبی کوهکن، صدابردار: مهرداد معظمی، تدوین و صداگذاری: مجتبی کوهکن، طراح صحنه و لباس: مصطفی مهربان، دستیار کارگردان: مرتضی غلامی، دستیار فیلم‌بردار: امیر کوهکن، عکاس و منشی صحنه: مرضیه حیدری، مشاور رسانه‌ای: فرنوش آباء، تهیه‌کننده: مصطفی مهربان و انجمن سینمای جوانان رودبار.

نشست‌های هفتگی یکشنبه‌های کوتاه به همت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح هر هفته یکشنبه‌ها با اکران، نقد و برسی یک فیلم کوتاه با حضور منتقدان، کارشناسان و صاحبان اثر در مجتمع فرهنگی و هنری اسوه واقع در خیابان انقلاب اسلامی، تقاطع بهار جنوبی ساعت 17:30 برگزار می‌شود.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟