اکران «جیمز باند» بازهم به تعویق افتاد

اکران فیلم سینمایی «زمانی برای مردن نیست» جدیدترین قسمت از سری فیلم‌های « جیمز باند » بار دیگر به تعویق افتاد.

به گزارش رکنا ، فیلم «زمانی برای مردن نیست» بار دیگر به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد و طبق جدیدترین اطلاعات هشتم اکتبر تاریخ اکران آخرین نقش‌آفرینی «دنیل کریگ» در نقش مامور ۰۰۷ خواهد بود.

با موکول شدن تاریخ اکران جدیدترین قسمت «جیمز باند» از آوریل ۲۰۲۰ به نوامبر این اثر به نخستین فیلم مهم قربانی گسترش ویروس کرونا تبدیل شد. در ماه اکتبر زمانی که مشخص شد امکان بازگشایی سینماها در سطح کلان وجود ندارد تاریخ اکران این فیلم به آوریل موکول شده بود.

بازیگران «جیمز باند»

بیست و پنجمین «جیمز باند» به کارگردانی «کری فوکانا» پس از فرآیند تولید پرحاشیه که با کناره‌گیری «دنی بویل» از کارگردانی، آسیب‌دیدگی «دنیل کریگ» در صحنه فیلم‌برداری و وقوع یک انفجار در حین ساخت فیلم همراه بود، برای اکران عمومی نیز با چالش‌های زیادی روبه‌رو است. «دنیل کریگ» در کنار «رامی مالک» بازیگر برنده اسکار و «لئا سیدو» مقابل دوربین رفته‌ است.

«آنا دی آرماس» و «لاشانا لینچ» از دیگر بازیگران فیلم «زمانی برای مردن نیست» هستند که تهیه‌کنندگی آن را نیز همچون گذشته «باربارا براکلی» و «مایکل جی. ویلسون» بر عهده دارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟