تدوین مستند «یک روز با پلیس گمرک»

به گزارش رکنا ، مستند «یک روز با پلیس گمرک» به تهیه‌کنندگی کرم اصلی بیگی و کارگردانی پیروز جابری مرحله تصویر برداری خود را به پایان رساند.

این اثر مستند با سفر سه روزه به بندرعباس نقش پلیس گمرک که زیر نظر پلیس مبارزه با مفاسد اقتصادی خدمت خود را از سال ۱۳۹۸ آغاز کرده، به تصویر کشیده شده است.

«یک روز با پلیس گمرک»

سرهنگ رفیعی‌کیا (رییس پلیس گمرک بندرعباس) نیز تیم فیلمسازی را با خدمات و فعالیت‌های پلیس گمرک آشنا کرده است. یک روز در کشتی به میزبانی کاپیتان علیرضا جعفری نیز بخشی از فیلم «یک روز با پلیس گمرک» است که به تعامل پلیس گمرک و کشتیرانی پرداخته است.

بازید از فرودگاه امام خمینی (ره) در تهران توسط سردار مقیمی (رییس پلیس مبارزه با مفاسد اقتصادی کل کشور) به همراه تیم مستندسازی نیز بخش مهم دیگری از این اثر بوده است.

عوامل مستند «یک روز با پلیس گمرک»

کرم اصل‌بیگی (تهیه‌کننده)، پیروز جابری (کارگردان)، جمال ایوبی و سعید قربانیان (تصویر برداران)، حمید قربانیان (صدابردار)، جمال ایوبی و علی رنجبر (تصویربرداران هوایی)، جمال و کمال ایوبی (تدوینگران)، داود واحدیان (ناضر کیفی)، الهام قورچی‌بیگی (روابط عمومی) و استودیو آرتا (پشتیبان فنی)، عوامل ساخت مستند «یک روز با پلیس گمرک» را تشکیل می‌دهند. این اثر در مرحله تدوین قرار دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟