«سرزمین آبی» در هند و آمریکا

به گزارش رکنا ، فیلم سینمایی «سرزمین آبی» به نویسندگی و کارگردانی علی فخرموسوی و تهیه‌کنندگی سیدرضا محقق به بخش مسابقه دو جشنواره در دو قاره متفاوت راه پیدا کرد.

فیلم «سرزمین آبی» ساخته علی فخر موسوی در جشنواره Silver State Film Festival در کشور آمریکا که از ۱۱ تا ۱۷ دسامبر در شهر لاس وگاس برگزار شد، روی پرده رفته و پس از آن قرار است در بخش مسابقه جشنواره Indo-Global international film festivals در شهر بمبئی در کشور هند شرکت کند.

همزمان با حضور در این دو جشنواره از پوستر فیلم با طراحی احسان برآبادی رونمایی شد.

فیلمبرداری «سرزمین آبی» که محصول مشترک سینمای ایران و جمهوری چک است در شمال کشور و با بازیگران ایرانی انجام شد و تمامی مراحل پست پروداکشن در شهر پراگ جمهوری چک سپری شد.

این فیلم که قرار بود طبق برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده توسط شرکت پخش‌کننده همزمان با اکران اروپایی خود در ایران هم اکران شود، با همه‌گیر شدن بیماری کرونا و اعمال محدودیت‌های مرتبط با این بیماری موفق به انجام آن نشد.

برنامه‌ریزی برای اکران فیلم «سرزمین آبی» در ایران به زودی و با مساعدت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میسر خواهد شد.

خلاصه داستان «سرزمین آبی»

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: دکتر آرش پیرو، پس از مشکلاتی، تهران را به مقصد روستایی مرزی ترک می‌کند. دکتر در روستا به کشف پازل‌هایی از گذشته می‌پردازد.

محمدرضا رهبری، منوچهر آذر، بهزاد دورانی، سحر عبدالهی، محمد جهان‌شاهی، فریبرز علی‌اکبرپور، آرزو ابی‌زاده، مریم جنگروی و محمد اعلایی بازیگران «سرزمین آبی» هستند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟