تصمیم جدید کمپانی براداران وارنر

به گزارش رکنا ، به نقل از ورایتی، با اعلام تصمیم کمپانی برادران وارنر مبنی بر اینکه 17 فیلم مهم خود را در سال 2021 همزمان که در سینماها اکران می‌کند در سرویس HBO MAX نیز پخش می‌کند، منجر به ناراحتی سینماداران شد.

در واکنش به این اقدام برخی از سینماهای آمریکا گفته‌اند که سالن‌های سینما باید تبدیل به فروشگاه هالویین شود.

این تعداد فیلم شامل فیلم‌هایی مانند ماتریکس 4، تل ماسه، گودزیلا در مقابل کونگ، مورتال کمبت و جوخه انتحار خواهد بود و علاقه‌مندان آنها برای 31 روز می‌توانند آنها را در این سرویس آنلاین تماشا کنند.

یکی از استودیوهای سینمایی در آمریکا گفته است: شکی نیست که برادران وارنر با این اقدام برای آینده خود در شرایط همه‌گیری تصمیم گرفته، سؤال این است که این اقدام جدید با چه هزینه‌ای انجام خواهد شد؟

«آدام آرون» مدیر سینماهای «AMC» که بزرگ‌ترین سینماهای زنجیره‌ای در آمریکا است هم به این تصمیم وارنرها بی‌واکنش نبوده و به حالت کنایه‌ای گفته است که این تصمیم کمپانی برادران وارنر در واقع یارانه‌ای برای کمک به رونق گرفتن HBO Max متعلق به این کمپانی است و به بهای از دست رفتن سود سایر استودیوهای فیلمسازی خواهد بود.

او گفته است که با انتشار فیلم‌ها در HBO Max در میانه یک بیماری همه‌گیر، سینماهای بازارهای بزرگ احتمالاً در ماه‌های آینده بسته خواهند ماند و با این کار به وضوح جبران خسارت‌های سینما در این مدت انجام نخواهد شد که ضربه بیشتری نیز خواهند خورد.

«توبی امریش» رئیس کمپانی برادران وارنر هم در پاسخ به گلایه‌مندی سینماها گفته است که با این شکل از اکران در حقیقت هم از فیلم‌های تولیدی این کمپانی و هم از شرکا و همینطور از سینما رفتن در سال 2021 حمایت می‌کنیم.

در نهایت صاحبان سالن سعی می‌کنند خوش‌بین باشند که مدل ترکیبی دوام نخواهد آورد و دعا می‌کنند که استودیوهای دیگر نیز این الگو را دنبال نکنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟