مهناز افشار بار دیگر خبر ساز شد

به گزارش رکنا، کارگردان و تهیه‌کننده «شاه‌کش» در برنامه «هفت» به تفصیل تشریح کردند که بیلبوردهای مجوزدارشان به تشخیص سازمان زیباسازی و آنطور که خودشان گفتند، با دستوری از «بالا» سانسور شده و عکس‌های مهناز افشار از آن حذف شده است.

امیرخانی و عباس نادران کارگردان و تهیه‌کننده «شاه‌کش» در برنامه «هفت» از شرایطی گفتند که برای اکران فیلمشان به وجود آمد. آنها که تبلیغات فیلم‌شان به دلیل مشکلات اخیر مهناز افشار بدون نام و تصویر او در تلویزیون پخش می‌شود، در برنامه تخصصی سینما یعنی «هفت» هم برای آوردن نام این هنرپیشه معذوریت داشتند! و البته از این گفتند که حتی تیزری که در برنامه هفت از فیلمشان پخش شده نسبت به تیزر مجاز صداوسیما هم کوتاه‌تر شده بوده!

وحید امیرخانی در ابتدای گفت‌وگو از شروطی گفت که بخش فرهنگی نیروی انتظامی برایشان گذاشته بود. شروطی که به گفته کارگردان فیلم در نهایت به حذف ۱۸سکانس مهم از فیلمنامه «شاه‌کش» منجر شده تا در اکران به مشکل نخورند.

کارگردان «شاه‌کش» در ادامه به ماجرای بیلبوردهای فیلم اشاره کرد و گفت:«شب قبل از اکران می‌فهمیم بیلبوردهای فیلم باید تغییر کند و تصویر بازیگر اصلی فیلم من را حذف می‌کنند!» اشاره کارگردان به نام و تصاویر مهناز افشار بود که در تلویزیون و تبلیغات شهری فیلم حذف شده بود. امیرخانی در ادامه گفت: «در حالی‌که تصویر مهناز افشار روی بیلبوردهای فیلم قبلی ایشان که هنوز اکران است دیده می‌شود و در پردیس‌های سینمایی وجود دارد، بیلبوردهای فیلم ما به نظر می‌رسد تبلیغ یک برند یخچال است. یک کوه یخ با نام «شاه‌کش» ». این کارگردان به فیلم «قسم» اشاره دارد که افشار یکی از بازیگران اصلی آن است.

عباس نادران هم با اشاره به اینکه فارغ از اینکه با مواضع خانم افشار موافق باشم یا نه، ما در اکران این فیلم با مقوله‌ای به نام بالا روبه‌رو شدیم گفت: «بیلبوردهای فیلم ما از ارشاد مجوز می‌گیرد ولی سازمان زیباسازی به آن ایراد می‌گیرد و وقتی دلیلش را می‌پرسیم، می‌گویند از بالا دستور رسیده. فقط ای کاش به ما بگویند این بالا یعنی چه کسی تا با او جلسه بگذاریم مشکلاتمان را حل کنیم.».برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟