آقای بازیگر رقیب پیشتاز انتخابات ریاست‌جمهوری

هیو جکمن بازیگر مجموعه ابرقهرمانانه و ماجراجویانه «مردان ایکس»، در فکر جلب توجه اعضای آکادمی اسکار است. به همین منظور، او ماه نوامبر سال جاری میلادی دیدار تازه‌ای با آنها خواهد داشت. البته این نه یک دیدار رسمی، که دیداری سینمایی و روی پرده سینماهاست.

 

شرکت سونی 21 دسامبر را به عنوان زمان اکران عمومی «رقیب پیشتاز» انتخاب و معرفی کرده است. این شرکت فیلمسازی امیدوار است نزدیکی زمان نمایش عمومی فیلم با مراسم سالانه اسکار، توجه اعضای آکادمی را به آن جلب کند. بسیاری از منتقدان سینمایی بر این باورند که رقیب پیشتاز شانس زیادی برای مطرح شدن در فصل جوایز را دارد و در رشته‌های اصلی مراسم اسکار نامزد دریافت جایزه خواهد شد.

به گزارش جام جم، هیو جکمن در این درام اجتماعی (که فاصله بسیار زیادی با نقش‌ها و فیلم‌های اکشن او دارد) در قالب کاراکتر گری هارت ظاهر می‌شود. هارت مردی کاریزماتیک است که امید زیادی به موفقیت در رقابت‌های ریاست‌جمهوری سال 1988 دارد و حزب دموکرات، حمایت همه جانبه‌ای از او می‌کند. نقش تازه هیو جکمن در شرایطی مورد توجه فراوان قرار گرفته، که هنوز مدت زمان زیادی از موفقیت مالی و انتقادی جهانی «بزرگترین مرد نمایشی» نمی‌گذرد.

«رقیب پیشتاز» توسط جیسن ریتمن کارگردانی شده است. او به‌خاطر درام‌های پرتنش سیاسی و اجتماعی خود شهرت خوبی در بین منتقدان و تماشاگران جدی سینما دارد. ساخته‌های قبلی این فیلمساز هم با استقبال منتقدان و اعضای آکادمی اسکار روبه‌رو شده است. به‌صورت طبیعی، ساخته تازه او با جنجال زیادی همراه خواهد شد.

 

از آنجا که یک نامزد پست ریاست جمهوری در محور داستان رقیب پیشتاز قرار دارد، می‌توان حدس زد که واکنش تماشاگران به آن پیچیده و غیرقابل پیش بینی خواهد بود. حضور دونالد ترامپ در کاخ سفید و توئیت‌های جنجالی او هم، مزید بر علت شده و توجه عموم تماشاگران را به فیلم‌هایی با مضمون کاراکترهای دوستدار احراز پست ریاست‌جمهوری جلب کرده است.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟