اکران فیلم منتخب و محبوب تماشاگران جشنواره‌ فجر

«مغزهای کوچک زنگ‌زده» از جمله فیلم‌هایی بود که سال گذشته در سی‌وششمین جشنواره ملی فیلم فجر توانست توجه مخاطبان و داوران این جشنواره را کسب کند. فیلمی که برخی درباره بازی نوید محمدزاده در این فیلم سخن می‌گفتند و بازی او را تحسین می‌کردند و برخی دیگر نیز به درام تلخ این فیلم اشاره می‌کردند و تماشای آن را ناراحت کننده می‌دانستند.

فیلم سینمایی «مغز‌هایی کوچک زنگ‌زده» دست آخر 3 سیمرغ بلورین از هیئت داوران سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد، سیمرغ‌هایی که بر شانه هومن سیدی (برای بهترین فیلم هنر‌وتجربه و بهترین فیلمنامه)، علیرضا علویان (بهترین صداگذاری) نشست و سعید سعدی (تهیه‌کننده) نیز سیمرغ بهترین فیلم از نگاه مخاطبان را دریافت کرد.

حدود 5 ماه است که از جشنواره فیلم فجر و متن و حاشیه‌های آن می‌گذرد و به تازگی اخباری از زمان اکران این فیلم به گوش می‌رسد.

سعید سعدی تهیه‌کننده فیلم سینمایی Movie «مغزهای کوچک زنگ‌زده» به خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس گفته است که این فیلم سینمایی برای اکران در مهرماه سال جاری آماده‌سازی می‌شود و احتمالاً بعد از «هزارپا»ی ابوالحسن داودی، اکران خود را آغاز می‌کند.

او درباره جزئیات اکران گفته است که هنوز در حال مذاکره درباره اکران این فیلم هستند و به زودی اخبار دقیق‌تر اطلاع رسانی خواهد شد.

فیلم سینمایی«مغزهای کوچک زنگ‌زده» سال 1396 به کارگردانی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی تولید شد.

نوید محمدزاده، فرید سجادی‌حسینی، فرهاد اصلانی، علی علایی، نازنین بیاتی، نوید پورفرج، مرجان اتفاقیان، هامون سیدی، لادن ژاوه‌وند، مهیار راحت‌طلب، مهرداد بهاالدینی، اشکان حسن‌پور، پیمان پازوکی، امید شیری، آرمین بهجت، منصوره ایلخانی، مهران ملکوتی، صفر محمدی و محمود کیان از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده‌اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: میگن اگه چوپان نباشه گوسفندا تلف میشن یا گم میشن یا گرگ بهشون میزنه یا از گرسنگی میمیرن چون مغز ندارن، هرکسی که مغز نداره به چوپان احتیاج داره، یه چوپان دلسوز.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟