کسی از نیم‌بها‌شدن بلیت سینماها خبر ندارد!

تنها چند روز از آغاز ماه مبارک رمضان گذشته است، اما در این چند روز هم می‌توان از میزان استقبال تماشاگران از فیلم‌های روی‌پرده حرف زد. طبق گفته رضا سعیدی‌پور، مدیر پردیس سینمای آزادی، طرح نیم‌بها‌شدن بلیت سینما‌ها هنوز به گوش مردم نرسیده و اطلاع‌رسانی درستی در مورد آن اتفاق نیفتاده است. او در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: « اگر این طرح درست اطلاع‌رسانی شود و صداوسیما به کمک سینماها بیاید و به مردم اطلاع بدهد که می‌توانند با این شرایط در ماه رمضان فیلم ببینند، قطعا تعداد بیشتری متوجه این طرح خواهند شد و استقبال از فیلم‌ها هم به‌مراتب بیشتر می‌شود».

او ادامه داد: «این روزها درباره تعدد نمایش فیلم‌ها در سینماها زیاد صحبت می‌شود. این در حالی است که هنوز اکران‌های نوروز سینماها فروش خوبی دارند و تا زمانی که از این فیلم‌ها استقبال می‌شود، سینما‌دارها از نمایش آنها استقبال می‌کنند».

سپهر پهلوانی، مدیر پردیس سینمایی ارگ، اما معتقد است در این چند روز مخاطبان این پردیس سینمایی از طرح نیم‌بها‌شدن بلیت سینماها اطلاع داشتند و استقبال از فیلم‌ها هم خوب بوده است.

او به «شرق» گفت: «نیم‌بهاشدن بلیت سینماها در هر شرایطی تأثیرش را در فروش سینماها می‌گذارد و طبعا طیف بیشتری از مخاطبان به سینماها می‌آیند، اما شاید بهتر بود که زمان نیم‌بها‌شدن بلیت سینماها ساعات کمتری داشت، چراکه از زمان افطار به‌بعد در پردیس ارگ تنها دو سانس باقی می‌ماند که می‌توان قیمت تمام‌بها را دریافت کرد و این شرایط خیلی به سود فروش سینما Cinema نیست».

پهلوانی افزود: «در کنار اینها باید به این نکته هم اشاره کرد که متأسفانه در اکران دوم نوروز بسیاری از فیلم‌ها چنان‌که باید دیده نشدند و فروش خوبی ندارند و همچنان فیلم‌های اول نوروز هستند که فروش خوبی دارند».با گذشت چند روز از آغاز ماه مبارک رمضان نمی‌توان تحلیل کاملی مبنی‌بر فروش امسال سینماها در این ایام داشت و باید منتظر ماند و دید، سینماها در روزهای پیش‌رو میزبان چه تعداد مخاطب خواهند بود؟

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟