حضور در جشنواره جهانی فیلم فجر سنگ مفت گنجشک مفت است

وی درباره نیاز امروز کارگردانان ایرانی تاکید کرد: بروز بودن و آشنایی با سینمای جهان نیاز اصلی یک کارگردان است. فیلم دیدن برای من به عنوان یک کارگردان زندگی است و علاوه بر اینکه از سینمای روز آگاه می شوم در فیلمنامه نویسی نیز بسیار اثر بخش‌است.

وی درباره کارگردانی آثار توسط کارگردانان ایرانی در خارج‌ از کشور اضافه کرد: مثالی ساده می آورم و آن اینکه کارگردانان ما‌ وقتی در ایران فیلم می سازند در‌ عرصه بین الملل موفق هستند اما به محض اینکه از ایران می روند و می خواهند آنجا فعالیت کنند محو می شوند.

کارگردان فیلم کار کثیف در همین راستا ادامه‌ داد: شما نگاه کنید به کارگردان هایی که خارج‌ از کشور رفته اند. اینجا بسیار موفق بودند اما در خارج از‌ کشور به هیچ جایی نرسیده اند. دلیل این اتفاق آن است که ما ریشه در همین خاک داریم و تمام موضوعاتی که ما درباره آنها فیلم می سازیم برگرفته از جامعه خودمان است.

وی با اشاره به حضور همیشگی خود در ایران تصریح کرد: من همیشه در ایران فیلم خواهم ساخت و هیچ وقت به فکر خروج از کشورم نخواهم افتاد زیرا مردم من‌ در این سرزمین هستند و بدون آنها من کاری از پیش نخواهم برد.

معصومی با اشاره به حضور لوون هفتوان در فیلم آخر‌ خود خاطرنشان کرد: لوون بازیگر Actor بی نظیر و فردی مهربان و دوست داشتنی بود. من از خبر فوت لوون نابود شدم. باورم نمی‌شد که این بازیگر سینما Cinema را‌ از دست داده باشیم اما متاسفانه این اتفاق افتاده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟