کارگردان معروف بیست و پنجمین جیمز باند را می سازد

دنی بویل کارگردان شناخته شده فیلم های «میلیونر زاغه نشین» و «127 ساعت» تایید کرد که مشغول کار بر روی متن فیلم تازه مجموعه جیمز باند است. او اعلام کرده همکارش در فیلم «رگ یابی»، جان هاج هم در این راه او را کمک خواهد کرد. این آخرین فیلمی است که دنیل کریگ هنرپیشه نقشه جیمز باند قرار است جای مامور 007 ام آی شش بازی کند.

دنی بویل اعلام کرده که به زودی ساخت یک فیلم کمدی را آغاز خواهد کرد که فیلمبرداری آن 6-7 هفته زمان می برد و پس از آن در اواخر سال میلادی بالاخره سراغ قسمت بیست و پنجم جیمز باند می رود تا طلسم تولید نشدن آن شکسته شود.

جالب است بدانید این کارگردان شناخته شده سینمای بریتانیا وقتی سال 2012 کارگردانی افتتاحیه المپیک 2012 لندن را بر عهده داشت کلیپی برای حضور ملکه انگلستان در مراسم ساخته بود که در این کلیپ دنیل کریگ در نقش جیمز باند حاضر شده بود. این تنها تجربه بویل از کارگردانی یک جیمز باند است اما به نظر می رسد خیلی زود یک فیلم سینمایی Movie از این مجموعه را هم کارگردانی خواهد کرد.

لازم به ذکر است اوج کارنامه کاری بویل با فیلم «میلیونر زاغه نشین» اتفاق افتاده. اثری که موفق ترین فیلم بریتانیایی دهه لقب گرفته و توانست از مراسم اسکار 8 تندیس طلایی را به خودش اختصاص دهد. سهم بویل از این جوایز تندیس بهترین کارگردانی بود. ضمن این که دو اسکار بهترین موسیقی و ترانه سال هم به ای. آر. رحمانی تعلق گرفت که بعدها به خاطر همکاری با مجید مجیدی در پروژه «محمد رسول الله» میان ایرانی ها شناخته شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟