نصب مجسمه‌ای از تهیه‌کننده جنجالی و متجاوز در بلوار هالیوود

هاروی واینستاین، تهیه‌کننده فاسد هالیوودی است که بیش از ۵۰ زن از او به جرم Crime تعرض و تجاوز Rape شکایت کرده‌اند. افشای روابط غیراخلاقی این چهره پرنفوذ هالیوودی چندماهی است بر جو مجامع سینمایی جهان تاثیر گذاشته و منجر به پیدایش جنبش «#من ـ هم» و پرده برداشتن از رسوایی اخلاقی بسیاری از ستاره‌های هالیوودی شده است. حالا درست اندکی قبل از برگزاری نودمین دوره جوایز اسکار، مجسمه‌ای از واینستاین در بولوار هالیوود نصب شده و «کاناپه بازیگردانی» نام گرفته است.»

این مجسمه، هاروی واینستاین را در حوله حمام نشان می‌دهد که تندیس اسکاری هم در دست راستش دارد. سلما هایک، لوپیتا نیونگو، اوما تورمن و ده‌ها زن دیگر طی ماه‌های گذشته از پیشنهادهای غیراخلاقی واینستاین پرده برداشته‌اند. او پس از این رسوایی، از بسیاری از نهادهای سینمایی از جمله اسکار، بفتا، انجمن تهیه‌کنندگان سینمایی آمریکا و ... اخراج شد.

رسوایی اخلاقی هاروی واینستاین، تهیه‌کننده پرنفوذ هالیوودی آغازگر جنبش بزرگی در آمریکا و دیگر کشورهای جهان شده و تاکنون دامن چهره‌های شاخصی همچون داستین هافمن، وودی آلن، کیسی افلک و هنرمندان و نویسندگان دیگری را گرفته است. متهم شدن ستاره‌های هالیوود به آزار و تجاوز جنسی، تاکنون باعث اخراج چندین سینماگر از پروژه‌های کلان شده و خسارت‌های مالی زیادی به بار آورده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟