کمک میلیونی بازیگر معروف برای حمایت از زندگی موجودات دریایی

بنیاد بازیگر Actor ۴۳ ساله هالیوودی یک میلیون دلار از هزینه ۲۲ میلیون دلاری را که جزیره سیشل برای حمایت از دو منبع عمده دریایی خود نیاز دارد، تامین کرد.

سازمان حفاظت از طبیعت در وب‌سایت خود اعلام کرد که این گروه غیرانتفاعی با همکاری دی‌کاپریو سعی دارد بتواند کل مبلغ لازم خود را برای حمایت از ذخایری که در دو سوی این اکوسیستم حیاتی واقع شده‌اند، تامین کند.

دی کاپریو نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: این حمایت به این معنی است که گونه‌هایی که در این آب‌ها زندگی یا در این مسیر مهاجرت می‌کنند اکنون می‌توانند از محافظت بیشتری در برابر ماهیگیری زیاده ‌از حد، آلودگی و تغییرات آب و هوایی برخوردار شوند.

پرداخت بدهی چنین سازمان‌هایی خود ابتکاری است که می‌تواند منجر به رفتارهای مشابهی در سراسر جهان شود و به مراقبت از اکوسیستم‌های دریایی کمک کند.

دی کاپریو پاییز امسال کمک هزینه ۲۰ میلیون دلاری برای مقابله با تغییرات آب و هوایی و کمک به ایجاد آینده‌ای روشن انجام داده بود.

این بازیگر گفت: افتخار می‌کنیم که از فعالیت‌های بیش از ۱۰۰ سازمان در کشور و خارج از کشور حمایت می‌کنیم. چنین کمک‌های مالی در سراسر زمین می‌تواند به حمایت از اقیانوس‌ها، جنگل‌ها و گونه‌های در معرض خطر کمک و آنها را برای نسل‌های آینده حفظ کند.

دی کاپریو افزود: امروز به بسیاری از تکنولوژی‌های پایدار برای ایجاد انرژی‌های تجدیدپذیر، حمل و نقل پاک و کشاورزی پایدار دسترسی داریم و کمک با هم می‌تواند آینده‌ای روشن‌تر برای همه ما بسازد.

بازیگر برنده اسکار در پایان اظهار کرد: چالش ما یافتن راه‌های جدید برای قدرت بخشیدن به زندگی است و استخدام میلیون‌ها نفر و تبدیل کردن هر فرد به یک هوادار هوای تمیز و آب آشامیدنی. در عین حال ما باید از سیاستمداران بخواهیم تا علوم آب و هوایی را بپذیرند و پیش از آن که دیر شود، در قبال آنها متعهد شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟