جدایی اصحاب رسانه در جشنواره فیلم فجر 96 جان هنرمندان را گرفت

پوریا آذربایجانی کارگردان جشن دلتنگی در گفت و گویی درباره جشنواره سی و ششم فیلم فجر گفت: متاسفانه نتوانستم فیلم های این دوره را ببینم و دلیل آن این است که سعی کردم در تمام نمایش های فیلمم حضور پیدا کنم تا بازتاب مردم را ببینم بنابراین فرصت نشد تا تمام فیلم ها را به ویژه در باغ کتاب تماشا کنم.
وی در همین راستا افزود: نمی دانم فیلم فیلمسازان دیگر چگونه بوده، خوب یا بد بوده است و تنها برخی بازتاب ها از فیلم ها به گوشم می رسد.
کارگردان "جشن دلتنگی" درباره استقبال مخاطبان از فیلمش اظهار کرد: استقبال از "جشن دلتنگی" خوب بود، به سالن های مختلف که رفتم عموما پر از جمعیت بود و به نظر می رسید که مخاطبان از فیلم خوششان آمده است اما بازتاب جزئی و دقیق از مخاطبان و نظراتشان ندارم.
آذربایجانی با اشاره به رویکرد جشنواره سی و ششم فیلم فجر توضیح داد: دوره سی و ششم به خوبی برگزار شده و فکر می کنم ابراهیم داروغه زاده کار خود را بلد است و می داند چه کار می کند. جشنواره هم علی رغم کوچک شدن و صرفه جویی مالی و جمع و جورتر شدن آن اما راضی کننده است.
وی درباره تفکیک اصحاب رسانه از هنرمندان در جشنواره سی و ششم فیلم فجر عنوان کرد: دلیل جدایی اصحاب رسانه و هنرمندان را نمی دانم. شاید یکی از دلایل آن این بود که نمی شد برج میلاد به عنوان کاخ جشنواره باشد اما تجربه ای که من در پردیس ملت در این دوره داشتم این است که در دوره های گذشته که هنرمندان و رسانه ها در یک جا بودند در طول جشنواره رسانه های مختلف به هنرمندان دسترسی داشتند و اگر یک روز مصاحبه نمی کردند فردا یا روز پس از آن مصاحبه با آن هنرمند Artist انجام می شد اما در این دوره وقتی یک هنرمند به عنوان عواملی از فیلم در پردیس ملت حضور پیدا می کند همه رسانه ها با عوامل فیلم ها در آن روز مصاحبه می کنند و در این صورت جان و توانی برای هنرمند باقی نمی ماند.
کارگردان "تجریش ناتمام" خاطرنشان کرد: در این دوره با حضور در پردیس ملت به عنوان کاخ جشنواره چون دیگر رسانه ها به ما دسترسی نداشتند از ساعت 15:30 تا 19:00 با رسانه های مختلف مصاحبه می کردیم که از این نظر فکر می کنم این وضعیت خیلی جذاب نباشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟