اسرافیل 2 جایزه دیگر گرفت

به گزارش مشاور رسانه‌ای «اسرافیل»، این فیلم سینمایی Movie در آخرین حضور بین‌المللی خود، در سومین جشنواره فیلم‌های ایرانی کانادا شرکت کرده بود که در نهایت، جایزه بهترین فیلم جشنواره به مستانه مهاجر رسید و جایزه بهترین دستاورد فنی برای تدوین را نیز هایده صفی‌یاری برای تدوین اسرافیل دریافت کرد.

داوری آثار حاضر در این جشنواره، برعهده نیک دیویس منتقد نشریه سینمایی فیلم کامنت، سوفیا بدانویچ فیلمساز، جسی کامینگ برنامه‌ریز فستیوال بین‌المللی تورنتو (TIFF) در بخش آوانگارد و تینا حسن‌نیا عضو انجمن منتقدان فیلم تورنتو، بوده است.

پخش بین‌المللی «اسرافیل» برعهده کمپانی DreamLab Films به مدیریت نسرین میرشب است. این فیلم در یک ماه گذشته، علاوه بر حضور در جشنواره‌های بین‌المللی فیلم لندن، فیلم‌های آسیایی هنگ کنگ، فیلم شید امریکا، توانست جایزه نتپک را از جشنواره فیلم‌های ایرانی استرالیا به دست آورد.

بر اساس این گزارش، این فیلم سینمایی درامی درباره چالش‌ها، نیازهای عاطفی و روابط انسانی است که فیلمنامه آن توسط ارسلان امیری و آیدا پناهنده به نگارش درآمده است.

هدیه تهرانی، مریلا زارعی، هدی زین‌العابدین و پژمان بازغی بازیگران اصلی و على عمرانى، سهیلا رضوى، پوریا رحیمى‌سام و سودابه جعفرزاده دیگر بازیگران این فیلم هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟