پوستر جدید فیلشاه رونمایی شد

با انجام مراحل رندرینگ انیمیشن سینمایی «فیلشاه» تازه ترین محصول «هنر پویا» در اوکراین به زودی نسخه نهایی این انیمیشن آماده می شود.

به تازگی نیز هادی محمدیان کارگردان این اثر پوستر جدید این فیلم را طراحی کرده است.

مسئولان «هنر پویا» در نظر دارند اکران «فیلشاه» را به تعویق بیندازند و اولین نمایش این انیمیشن را در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر تجربه کنند.

«فیلشاه» به تهیه کنندگی حامد جعفری و کارگردان هادی محمدیان، انیمیشنی پرکاراکتر است که در تولید آن تیمی ۱۵۰ نفره مشارکت و بیش از ۵۰ انیماتور مسئولیت متحرک‌سازی انیمیشن «فیلشاه» را برعهده داشته‌اند. یکی از چالش‌های اصلی این تیم متحرک‌سازی حیوانات چهارپا و دوپای پرتعدادی است که در این انیمیشن حضور دارند.

برای تولید «فیلشاه» بیش از ۲۰ نرم افزار گرافیکی مورد استفاده قرار گرفته، علاوه بر آن بخشی از پایپ لاین تولید انیمیشن در گروه «هنرپویا» توسط برنامه‌ نویسان ایرانی بومی شده که کمک به سزایی در کاهش زمان و هزینه تولید انیمیشن های سینمایی این کمپانی کرده است.

داستان «فیلشاه» در جنگلی در آفریقا رقم می‌خورد. رییس گله فیل‌ها صاحب فرزندی می ‌شود که همه انتظار دارند جانشین رییس گله باشد، اما برخلاف تصور همه «شادفیل» بسیار دست و پا چلفتی است و هیکل گنده‌اش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می ‌شود.

«فیلشاه» به عنوان محصول جدید گروه «هنرپویا» با سرمایه گذاری این گروه به عنوان یک کمپانی خصوصی، بنیاد سینمایی فارابی و موسسه تصویرشهر تولید شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟