کشف 313 کیلو مواد افیونی شیشه در ایرانشهر

به گزار رکنا؛ سردار طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در حاشیه بررسی کشفیات انتظامی ایرانشهر، اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با پشتیبانی فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و گسترش چتر اطلاعاتی خود در جنوب استان به سرنخ هایی از فعالیت اعضای یک باند مواد مخدر دست یافتند که اعضای این باند مسلح قصد دارند مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را به صورت حرفه ای از یکی از مناطق صعب العبور و در مخفیگاه خود در منطقه ایرانشهر به داخل کشور منتقل کنند.

وی با اشاره به رصد لحظه به لحظه تحرکات اعضای این باند، افزود: روز گذشته ماموران انتظامی ایرانشهر برابر رصد صورت گرفته مبنی بر حمل وجابجایی مواد مخدر در یکی از روستاهای این شهرستان و پس از شناسایی محل حضور قاچاقچیان منطقه را تحت نظر قرار داده که قاچاقچیان با مشاهده ماموران عرصه را برخود تنگ دیده وخودرو سواری حامل بار موادمخدر را رها و با یک دستگاه سواری دیگر از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ماموران در بازرسی به عمل آمده از خودروی مزبور 313 کیلو و 100 گرم مواد مخدر از نوع شیشه و 20کیلو و500  گرم از نوع تریاک کشف کردند.

وی افزود: همکارانم در گلوگاه ها و محورهای مواصلاتی حضور فعال داشته و در راه مبارزه با مواد مخدر تلاش می کنند و این حضور ایثارگرانه و هوشیارانه عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ کرده است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه تلاش برای دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور دائمی محسوس و نامحسوس در تمام نقاط این استان پهناور اجازه نخواهد داد که قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه ای احساس امنیت و آرامش کنند و برخورد پلیس با آنان قاطع خواهد بود.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟