درگیری مسلحانه پلیس سیستان و بلوچستان با سوداگران مرگ

سردار  احمد طاهری گفت : ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان سیستان و بلوچستان با اشراف و انجام کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر توسط یک باند مسلحانه از شهرستان های " سیب سوران " و " سراوان " و سپس انتقال آن به استان های مرکزی کشور دست یافتند.

به گزارش رکنا، وی افزود: تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان های "سیب و سوران و سراوان"، با کنترل شبانه روزی تحرکات تیمی از اعضاء این باند مسلح را که با 2دستگاه پژو 405 در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر در یکی از محورهای اصلی "سراوان- سیب و سوران" بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ماموران پلیس پس از طی مسافتی به راننده خودروها دستور ایست دادند که سرنشینان خودروها به سمت عوامل انتظامی تیراندازی و جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر با مقابله به مثل پس از طی مسافتی 2 دستگاه خودروی آنها را متوقف کردند.

سردار طاهری بیان داشت: مأموران پلیس در این عملیات ضمن دستگیری 4 قاچاقچی در بازرسی از خودروهای آنها و در ادامه از محل نگهداری و مخفیگاه آنان در نقطه ای دیگر از منطقه، یک تن و 617 کیلو و 110 گرم انواع مواد افیونی شامل، یک تن و 365 کیلو و 100گرم تریاک، 220 کیلو و 710 گرم حشیش، 31 کیلو و 300گرم شیشه، به همراه یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای متواری این باند از شهروندان خواست، هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باندها و فروشندگان مواد مخدر را سریعاً به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟