انهدام باند سارقان مسلح موتورسیکلت در هامون

 سرهنگ "غلامرضا شهرکی فرمانده انتظامی شهرستان هامون اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شهرستان هامون رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی افزود: پس از بررسی علمی و فنی کارگاهان در شناسایی و کشف سرقت‌ها و انجام تحقیقات میدانی ۳ سارق مورد نظر که اقدام به سرقت موتوسیکلت در شهرستان هامون می‌کردند شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان هامون اظهارداشت: سرانجام با هماهنگی قضائی طی یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه هر ۳ متهم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

سرهنگ شهرکی تصریح کرد: این متهمان که پس از انتقال به یگان انتظامی و روبه رو شدن با ادله پلیس چاره‌ای جز اعتراف به فعالیت بزهکارانه خود نداشتند و در بازجویی‌های تکمیلی به ۴ فقره سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان هامون ضمن اشاره به ادامه تحقیقات در این خصوص و شناسایی مالباختگان، به شهروندان توصیه کرد: به هشدار‌های پلیسی، در خصوص پیشگیری از سرقت خودرو و موتورسیکلت توجه داشته باشند و وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال، قفل فرمان و قفل زنجیر مجهز کنند تا امکان سرقت از سارقان سلب شود.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟