زمین گیر شدن سوداگران مرگ در سیستان و بلوچستان

سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از شهرستان فنوج به عمق کشور را دارند.

به گزارش رکنا، وی افزود: در همین رابطه عصر روز گذشته جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فنوج با پشتبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در قالب چند تیم عملیاتی به رصد و کنترل مسیر تردد قاچاقچیان پرداخته و سرانجام اعضای این باند مسلح را که با یک دستگاه وانت تویوتا و ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در حال جا به جایی محموله مواد مخدر، حوالی روستای "مسکوتان" آن شهرستان بودند شناسایی و به آن‌ها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ با مشاهده عوامل انتظامی بدون توجه به اخطار‌های صادره، به سمت آن‌ها تیراندازی و با سرعت به یک مسیر فرعی تغییر مسیر دادند که پس از طی مسافتی بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس خودرو‌های آن‌ها زمین گیر و هر ۴ قاچاقچی دستگیر شدند.

سردار طاهری بیان داشت: تکاوران پلیس، در این عملیات مقتدرانه در بازرسی از خودرو‌های توقیفی، مقدار ۹۶۹ کیلو و ۷۹۷ گرم مواد افیونی، شامل ۹۴۸ کیلو و ۸۹۷ گرم تریاک و ۲۰ کیلو ۹۰۰ گرم حشیش را به همراه یک قبضه سلاح کلاش با ۲۳ فشنگ جنگی کشف کردند.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: مأموران نیروی انتظامی استان در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق مواد افیونی حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با این پدیده شوم و خانمان سوز از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟