دستگیری باند 5 نفره سارقان مسلح خودرو در زاهدان

ابراهیم ملاشاهی امروز اظهار کرد: در پی وقوع 2 فقره سرقت مسلحانه خودرو، در سطح شهرستان زاهدان، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی افزود: در تحقیقات اولیه کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، مشخص شد عاملان این سرقت ها تعدادی جوان مسلح به  کلت کمری هستند که در ساعات پایانی شب بوسیله یک دستگاه پراید با پرسه زنی در محلات حاشیه ای شهرستان زاهدان جلو خودرو های عبوری را مسدود، و با تهدید سلاح گرم خودروهای آنها را سرقت می کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی تیم رسیدگی کننده به پرونده و طی یک سری اقدامات تخصصی هویت سارقان که 5 چهار جوان 23 تا 28 ساله بودند شناسایی شد.

سرهنگ ملاشاهی بیان کرد: در نهایت روز گذشته طی چند عملیات ضربتی و هماهنگ این 5 سارق در نقاط مختلف شهرستان زاهدان دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان علاوه بر توقیف یک دستگاه خودروی پراید مورد استفاده آنها در این سرقت ها، یک دستگاه پژو 405 مسروقه بهمراه  یک قبضه کلت کمری و مقادیری مهمات جنگی کشف شد.

وی با اشاره به اینکه این سارقان تا کنون به 4 فقره سرقت مسلحانه خودرو طی یک ماه گذشته در شهرستان زاهدان اعتراف کرده اند بر عزم جدی پلیس در برخورد با سارقان و بر هم زنندگان امنیت عمومی تأکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس 110 در اختیار پلیس قرار دهند.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟