درگیری تکاوران پلیس با قاچاقچیان مسلح در زاهدان

سردار "احمد طاهری"  اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان با اشراف اطلاعاتی خود به سرنخ هایی از قاچاق محموله موادمخدر، توسط اعضای یک باند حرفه ای قاچاق مواد افیونی از مناطق مرزی شهرستان مذکور به مرکز کشور دست یافتند.

به گزارش رکنا، وی افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان پس از انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی عصر روز گذشته اعضای این باند مسلح را که با یک دستگاه وانت تویوتا و یک دستگاه سواری زانتیا در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در محور فرعی"کوهک" به "سراوان"بودند شناسایی و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ با مشاهده عوامل انتظامی به سمت خودروهای پلیس تیراندازی و با سرعت به سمت یکی از مسیرهای فرعی تغییر مسیر دادند که پس از طی مسافتی با تنگ شدن عرصه بر خود خودرو های حامل مواد را رها و به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار طاهری بیان داشت: در این عملیات مقتدرانه تکاوران پلیس با سرعت عمل خود 4 نفر از قاچاقچیان را دستگیر و در بازرسی از خودروهای توقیفی آنها 503 کیلو و 250 گرم انواع مواد مخدر ، شامل 347 کیلو و 250 گرم تریاک، 144 کیلو و 300 گرم حشیش و 11 کیلو و 700 گرم هروئین را به همراه یک قبضه سلاح کلاش و 33 فشنگ جنگی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در گلوگاه ها و ورودی های قاچاق حضور فعال دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر تلاش می کند.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟