جهانگیری با رئیس قوه قضائیه دیدار کرد

به گزارش رکنا به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه ، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور روز گذشته با حضور در دفتر حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای ، با او دیدار کرد.

معاون اول رئیس جمهور در این دیدار با تبریک انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای از سوی مقام معظم رهبری و سوابق مدیریتی او در این قوه، برای رئیس جدید دستگاه قضا در این مسئولیت مهم آرزوی موفقیت کرد.

جهانگیری با اعلام آمادگی دولت دوازدهم برای همکاری با قوه قضاییه در روزهای پایانی دولت، تأکید کرد: همه ارکان دولت خود را ملزم به همکاری برای پیشبرد مأموریت های خطیر دستگاه قضا در جهت حل مشکلات مردم می‌دانند.

رئیس قوه قضاییه نیز در این دیدار با تشکر از اظهار محبت رئیس جمهور و معاون اول وی و تأکیدشان بر همکاری دولت دوازدهم با دستگاه قضا، خاطر نشان کرد: همکاری و هم افزایی قوای سه‌گانه موجب کاهش مشکلات مردم در شرایط کنونی کشور خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای خاطر نشان کرد: دستگاه قضا در ادامه مسیر تحول برای گره گشایی از کار مردم و تعالی نظام قضایی نیازمند همراهی همه بخش ها و استفاده از تجارب ارزنده مدیران و نخبگان است.

کدخبر: 704554 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟