قاضی زاده: من 1 میلیون و 600 هزار رای داشتم !

به گزارش رکنا، امیرحسین قاضی زاده هاشمی، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که چرا رای شما در انتخابات با تغییر روبه رو بود، اظهار کرد: ابتدا باید بگویم که این موضوع برای من مهم نبود و اصلاً در اصل ماجرا هم تغییری ایجاد نمی‌کرد به خاطر همین تغییر ارای خود را پیگیری نکردم.

وی ادامه داد: بنده از تمام کسانی که به این جانب اعتماد کردند و رای دادند تشکر می‌کنم، زیرا رای بنده نه قومیتی بود و نه سیاسی بود بلکه به نوع نگاه بنده اعتماد داشتند که این برای من ذخیره ارزشمندی است.

نامزد سیزدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه از این ذخیره ارزشمند در تحول ایران استفاده خواهم کرد، گفت: معتقد هستم که مشکل اصلی کشور در اقتصاد، فرهنگ و ... نیست بلکه مشکل اصلی در مدل اداره کشور است و این مدل تا تغییر پیدا نکند مسائل هم حل نمی‌شود.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: به بنده اعلام کردند که حدود یک میلیون و ششصد هزار رای داری، ولی در اصل ماجرا تغییر ایجاد نمی‌کند از این رو مهم نبود بخواهم تغییر رای‌ها را پیگیری کنم، زیرا پیگیری زمانی است که اختلاف کمی در با رتبه اول وجود داشته باشد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

تابناک

کدخبر: 699104 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟