آمادگی نیروی دریایی سپاه درانتقال صندوق‌های رای انتخابات1400به جزایر خلیج فارس

به گزارش رکنا، به نقل از سپاه نیوز؛ دریادار پاسدارعلیرضا تنگسیری در مراسم رونمایی از تجهیزات تخصصی و فنی تیپ احتیاط رزمی ستاد فرماندهی نیروی دریایی سپاه، با اشاره به اهمیت انتخابات1400 ، گفت: در راستای پیروی از فرامین مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) با تمام توان و قوا پای کار خواهیم بود تا انتخابات1400 پرشور و با نشاط داشته باشیم.

وی افزود: تاکید ما در یگان‌های نظامی بر مشارکت گسترده و تحقق مطالبه رهبری عزیز، مبنی بر حضور حداکثری است. از این رو تمام کسانی که در جغرافیای ماموریتی نیروی دریایی سپاه ساکن هستند اعم از خانواده‌ها، همرزمان و مردم نجیب و ولایتمدار اعلام آمادگی کرده اند که فعالانه در این انتخابات شرکت کنند تا خار چشمی برای دشمنان این ملت باشند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه آماده هر گونه همکاری با ستاد انتخابات کشور برای برگزاری انتخابات پر شور را داریم، گفت: به سربازان عزیز که در پادگان ها حضور دارند، از قبل تأکید شده که در هنگام برگشت از مرخصی ها شناسنامه خود را به همراه داشته باشند تا مشکلی برای رأی دادن آنها پیش نیاید، ولی اگر سربازی هم، که شناسنامه به همراه نداشته باشد، به آنها فرصت داده شده، در مسیر های نزدیک، شناسنامه خود را بیاورند و در مسیرهای دور، ارفاقی شده با موافقت مرخصی، در پای صندوق های رأی در محل های مسکونی خود حضور یابند و به نامزد مورد نظر خود رأی دهند.

دریادار تنگسیری ادامه داد: برای رزمندگان و خانواده های مستقر در جزایر خلیج فارس هم هماهنگی های لازم با ستاد انتخابات کشور انجام شده تا بدون هیچ مشکلی و با فراهم کردن زمینه های لازم در انتخابات شرکت فعال داشته باشند.

وی با بیان اینکه تمام توان شناوری و بالگردی مناطق دریایی و فرماندهی هوادریای نیروی دریایی سپاه برای انتقال صندوق های رأی و جابجایی هیأت های اجرایی و نظارتی به جزایر خلیج فارس در اختیار ستاد برگزاری انتخابات کشور است، افزود: فرماندهان و مسئولین مربوطه نسبت به اجرای این‌ماموریت، توجیه کامل شده و آماده اند برای انتقال صندوق‌های رأی و هیأت های همراه به جزایر خلیج فارس، همکاری و تعامل مطلوب با وزارت کشور داشته باشند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه ادامه داد: در شهرک های سازمانی، مراکز دانشگاهی، آموزشی، پایگاه ها و مناطق دریایی هم فرماندهان، تسهیلات لازم مطابق ملاحظات ستاد انتخابات کشور و هماهنگی با فرمانداری های محلی، برای حضور گسترده همرزمان، سربازان و خانواده‌های آنها فراهم کرده‌اند تا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و بدون هیچ دغدغه ای، همگان بتوانند به راحتی در انتخابات شرکت فعال داشته باشند.

دریادار تنگسیری با اظهار امیدواری نسبت به حضور حداکثری امت اسلامی و مردم ولایتمدار در عرصه انتخابات، ابراز داشت: امیدواریم به فضل الهی ملت فهیم همیشه در صحنه ایران اسلامی با روحیه انقلابی و ولایتمداری به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی، لبیک گفته و با حضوری پرشور دشمنان انقلاب را شرمنده و ناامید و دوستداران انقلاب و شهدا را شاد و خرسند کنند.

وی درباره امنیت جزایر به خصوص در روزهای رأی‌گیری، گفت: رزمندگان دریادل نیروی دریایی سپاه مانند همیشه، همواره پر توان و با صلابت در جزایر خلیج فارس و آب های سرزمینی و فرا سرزمینی مشغول انجام ماموریت معمول خود که همان حفظ امنیت پایدار در منطقه استراتژیک خلیج فارس و تنگه هرمز است، قرار دارند.

در این مراسم سردار تنگسیری، ضمن بازدید از تجهیزات رزمی عملیاتی تیپ پیاده ستاد فرماندهی نیروی دریایی سپاه به طور رسمی ابلاغ الحاق این تجهیزات به توان رزم را صادر کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.
منبع:ایرنا

کدخبر: 697618 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟